نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟
قرعه‌کشی یورو ۲۰۲۰؛ آلمان و فینالیست‌ها در گروه مرگ
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

قرعه‌کشی رقابت‌های جام ملت‌های اروپا انجام شد که در دشوارترین گروه آلمان در کنار فرانسه و پرتغال فینالیست‌های دوره قبل قرار گرفت.

به گزارش خبرورزشی، امشب در بخارست پایتخت کشور رومانی قرعه‌کشی رقابت‌های یورو ۲۰۲۰ انجام شد و ۲۰ تیم راه‌یافته به رقابت‌ها رقبای خودشان را شناختند که به این جمع ۴ تیم دیگر از مرحله پلی‌آف اضافه خواهند شد.

گروه‌بندی این رقابت‌ها به شرح زیر است:
گروه A: ترکیه، ایتالیا، ولز و سوئیس
گروه B: دانمارک، فنلاند بلژیک و روسیه
گروه C: هلند، اوکراین، اتریش و برنده پلی‌آف D
گروه D: انگلیس، کرواسی، جمهوری‌چک و برنده پلی‌آف C
گروه E: اسپانیا، سوئد، لهستان و برنده پلی‌آف B
گروه F: پرتغال، فرانسه، آلمان و برنده پلی‌آف A

قرعه‌کشی یورو 2020؛ آلمان و فینالیست‌ها همگروه شدند

در مرحله پلی‌آف هم ۱۶ تیم در چهار سطح به مصاف هم خواهند رفت. در هر سطح چهار تیم حاضر هستند و دو به دو با هم بازی می‌کنند. برنده‌ها هم در یک بازی تکلیف تیم صعودکننده (یک تیم از هر سطح و مجموعاً چهار تیم) را مشخص می‌کنند.

در مسیر A، برنده بازی ایسلند - رومانی مقابل برنده بازی بلغارستان - مجارستان می‌ایستد و برنده دو بازی در یک دیدار برای معرفی تیم صعودکننده به میدان می‌روند. ایسلند و بلغارستان میزبان دو بازی یادشده هستند.

در مسیر B، برنده بازی بین بوسنی و هرزگوین و ایرلند شمالی به مصاف برنده جدال اسلواکی و جمهوری ایرلند می‌رود. مانند گروه اول، برنده دو بازی برابر هم قرار می‌گیرند. بوسنی و اسلواکی میزبان این دو بازی نام گرفته‌اند.

در مسیر C، بین اسکاتلند و رژیم صهیونیستی از یک سو و نروژ و صربستان از سوی دیگر انجام می‌گیرد. اسکاتلند و نروژ میزبان این دو دیدار هستند. برنده دو بازی در یک دیدار تکلیف تیم صعودکننده را مشخص خواهد کرد.

در مسیر D، هم برنده بازی گرجستان - بلاروس رو در روی برنده بازی مقدونیه - کوزوو می‌ایستد. گرجستان و مقدونیه میزبان هستند و برنده دو بازی در یک نبرد فینال‌گونه چهارمین و آخرین تیم راه‌یافته از طریق پلی‌آف را مشخص می‌کند.

بازی‌ها در ۱۲ کشور برگزار خواهد شد و بر این اساس در گروه A ایتالیا و جمهوری آذربایجان (رم و باکو)، در گروه B روسیه و دانمارک (سن‌پترزبورگ و کپنهاگ)، در گروه C هلند و رومانی (آمستردام و بخارست)، در گروه D انگلیس و اسکاتلند (لندن و گلاسکو)، در گروه E اسپانیا و جمهوری ایرلند (بیلبائو و دوبلین) و در گروه F آلمان و مجارستان (مونیخ و بوداپست) میزبان خواهند بود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی