واکنش خاص حسن یزدانی به حذف دیوید تیلور؛ زیبایی از کشتی رفت!
منبع: ایسنا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

دارنده مدال های طلای جهان و المپیک از حذف رقیب سنتی خود از المپیک ابراز ناراحتی کرد.

دیوید تیلور چهره شاخص کشتی آمریکا و دارنده ۴ طلای جهان و المپیک که رقابت او با حسن یزدانی طی سال های اخیر طرفداران زیادی در ایران و جهان داشت، ۴ روز پیش در جریان مرحله نهایی انتخابی تیم ملی کشتی آزاد آمریکا برای حضور در المپیک ناباورانه مقابل آرون بروکس کشتی‌گیر ۲۳ ساله آمریکایی و دارنده مدال طلای امیدهای جهان ۲۰۲۳ دو مرتبه شکست خورد و حضور در المپیک پاریس را از دست داد.

حذف تیلور از المپیک بازتاب زیادی داشت و بسیاری از طرفداران کشتی در انتظار واکنش حسن یزدانی به حذف دیوید تیلور بودند.

 یزدانی که پس از انجام عمل جراحی تمرینات خود را در جویبار پشت سر می گذارد تا به میادین بازگردد، از حذف دیوید تیلور ابراز ناراحتی کرده و گفته است: دوست داشتم بار دیگر با تیلور در المپیک رقابت کنم. حضور کشتی گیرانی مثل تیلور و عبدالرشید سعدالله یف یا جردن باروز باعث افزایش هر چه بیشتر اعتبار کشتی در المپیک می شد. در نبود این نفرات زیبایی کشتی در المپیک کمتر می شود.

در حال حاضر ملی‌پوش وزن ۸۶ کیلوگرم ایران انتخاب نشده و تعیین تکلیف این وزن به وضعیت مصدومیت یزدانی و تصمیم نهایی کادر فنی برای برگزاری مسابقه انتخابی دارد.

بیشتر بخوانید: شوک به کشتی ایران؛ حسن یزدانی به اردوی تیم ملی نرفت

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • کریم بشارت IR ۲۳:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۶
    حسن بذار بره این تیلور پیر شده ولش کن داداش بره دیگه برنگرده
  • مسيح IR ۰۰:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۸
    اول از همه چيز تيلور تو قلب همه مردمان ايران جا داره بخاطر حمايتش از مردم تو اعتراضات ازادي دوم شما قايم شده بودي الانم بخاطر توماج يک پست نذاشتي کشتي گير غير مردمي بعد خيلي ابرو گذاشتي تو کشتي براي ايران هردفعه با تحقير شکستت داد ضربه فني دوبار يکبار با امتياز عالي کلا 5بار باختي از رو نميري

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی