نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۸:۴۵
۰ |
۰
کلوب| درخشش شجاعیان در تیم شجاعی!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

در تیمی که هفت بازیکن بالای سی سال از ابتدای بازی در ترکیب حضور دارند، داریوش شجاعیان می‌درخشد.

داریوش شجاعیان در فصل جاری با آمدن مسعود شجاعی به نیمکت هوادار احیا شده و اوج گرفته است. او در سن سی و دو سالگی بعد دو بازی متوالی گلزنی، پاس گل رونالدینیویی برابر پیکان داد.

او در چند هفته اخیر عملکرد بسیار خوبی از خود به نمایش گذاشت، برابر فولاد دو بار و مقابل گل گهر یک گل به ثمر رساند تا بنفش‌های پایتخت ۴ امتیاز بگیرند.

شجاعیان در هفته جاری گل نزد اما پاس گل فوق العاده ای به محسن سفید چقایی داد تا بازهم در نتیجه موثر باشد. پاس گل رونالدینیویی او در هفته ۲۴ برابر پیکان از جمله بهترین‌ها بود.

با اینکه میانگین سنی تیم مسعود شجاعی بسیار بالاست (سی سال و شش ماه) اما به هیچ وجه نباید فقط ظاهر این تیم را دید. دوندگی شاگردان شجاعی بسیار عجیب است و از زمان آمدن او وضعیت و روند تیم در جدول تغییر و کیفیت آنها دگرگون شده است. چنین تغییرات مثبتی، به داریوش شجاعیان اجازه می‌دهد تا چنین نقشی در زمین بازی کند.

کاپیتان هوادار با مسعود شجاعی در حال بازگشت به روزهای خوب  خود است و انگار قرار نیست فوتبال شجاعیان به پایان برسد؛ البته اگر مصدومیت‌های طولانی مدت به او مجال بازی کردن و درخشیدن در زمین را بدهند.

معین احمدوند| باشگاه خبرنگاران آزاد

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی