نظرسنجی

آیا با حرف های موسیمانه درباره بازیکنان استقلال موافق هستید؟
وضعیت عجیب هافبک مصدوم استقلال/ ستاره آبی‌ها هیچ پولی دریافت نکرد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مهدی مهدی‌پور هافبک فصل گذشته تیم فوتبال استقلال هنوز موفق به گرفتن مطالباتش از این باشگاه نشده است.

به گزارش خبرورزشی به نقل از تسنیم، مهدی مهدی‌پور هافبک فصل گذشته تیم فوتبال استقلال که با مصدومیت از ناحیه رباط صلیبی مواجه شد، در حال حاضر به شرایط بازی نزدیک شده است و تا سه چهار هفته دیگر می‌تواند به میادین فوتبال برگردد. این در حالی است که مهدی‌پور در حال حاضر تحت قرارداد باشگاه استقلال نیست و بازیکن آزاد محسوب می‌شود.

بر اساس این گزارش، مهدی‌پور در حالی در استقلال مصدوم شد که این باشگاه هنوز مطالبات این بازیکن را پرداخت نکرده است. این در حالی است که هافبک فصل گذشته استقلال چند بار از مدیران این باشگاه درخواست دریافت طلبش را کرده، ولی به نتیجه‌ای نرسیده است. مهدی‌پور از لحاظ قانونی می‌تواند از باشگاه استقلال شکایت کند، ولی هنوز تصمیمی برای انجام این کار ندارد و می‌خواهد این مشکل به‌صورت مسالمت‌آمیز حل شود.

در حال حاضر دو چک صادر شده توسط مهدی‌پور، توسط یک نفر برگشت خورده و هافبک سابق آبی‌ها در این زمینه با مشکل مواجه شده است. او مبلغ قابل توجهی از باشگاه استقلال طلب دارد، ولی مدیران این باشگاه تا به امروز حاضر به پرداخت مطالبات مهدی‌پور نشده‌اند و ظاهراً به این بازیکن گفته‌اند که باشگاه در حال حاضر مشکل مالی دارد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

آیا با حرف های موسیمانه درباره بازیکنان استقلال موافق هستید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

بازرگانی