نظرسنجی

آیا با حرف های موسیمانه درباره بازیکنان استقلال موافق هستید؟
به حریف در بردن کمک کردیم!/ باید ۷ یا ۸ گل به یووه می‌زدیم!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سیمونه اینزاگی معتقد است که تیمش شایسته پیروزی در بازی مقابل یوونتوس بود.

به گزارش خبرورزشی، اینتر در هفته نهم سری آ و در بازی مقابل یوونتوس تا دقیقه ۷۰ با نتیجه ۴-۲ پیش بود و به نظر می‌رسید که در مسیر یک پیروزی بزرگ قرار دارد، اما دو گل کنان ییلدیز باعث شد تا کار به تساوی کشیده شود و دو تیم به تقسیم امتیازات رضایت دهند. با این حال، سیمونه اینزاگی، سرمربی اینتر، اصرار دارد که تیمش باید در این دیدار برنده می‌شد.

اینزاگی پس از بازی اظهار کرد: «ناراحتی طبیعی است، اما به عنوان مربی باید به تحلیل چهار گلی که دریافت کردیم بپردازم. ما با تیم قدرتمندی مانند یوونتوس روبه‌رو بودیم، اما نمی‌توانیم چهار گل دریافت کنیم. در عین حال باید بر نکات مثبت تأکید کنیم. یووه تیمی است که در ۸ بازی سری آ تنها یک گل خورده بود و امروز باید ۷ یا ۸ گل می‌خورد. متأسفانه، ما چهار یا پنج فرصت برای زدن گل پنجم داشتیم. یووه تیمی باتجربه است و می‌دانیم که نمی‌توان این فرصت‌ها را هدر داد. سپس ییلدیز گل زد؛ این گل از یک پرتاب اوت دستی در نزدیکی نیمکت ما آغاز شد، کامبیاسو خوب عمل کرد و ییلدیز نیمی از زمین را دوید و دو گل به ثمر رساند. کمی از فرم خود فاصله گرفتیم و در گل چهارم نیز یک سری اشتباهات دیگر داشتیم. همه این عوامل باعث شد که در دیداری که قطعاً باید برنده می‌شدیم، چنین نتیجه‌ای رقم بخورد. وضعیت دشواری است، اما به عنوان یک مربی باید فردا وضعیت را تحلیل کنم و با بازیکنان صحبت کنم، زیرا به نظر می‌رسید که در رختکن غمگین بودند.»

اینزاگی در مورد خط دفاعی اینتر عنوان کرد: «در حال حاضر در دوره‌ای هستیم که باید بیشتر و بهتر کار کنیم. ما دو بار متوالی کلین‌شیت داشتیم، اما به خوبی می‌دانم که باید تلاش بیشتری کنیم. گل‌هایی که دریافت می‌کنیم شباهت زیادی به فصل گذشته دارد، اما این فصل گل‌های بیشتری می‌خوریم. یووه چهار شوت به سمت دروازه ما داشت و چهار گل زد، بنابراین وقتی رکورد صد درصدی است، نشان‌دهنده این است که ما در انجام کارها اشتباه کرده‌ایم و به حریف خود کمک کرده‌ایم.»

بیشتر بخوانید: اینتر می‌توانست کار ما را تمام کند؛ اما از نقطه ضعف آنها استفاده کردیم!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

آیا با حرف های موسیمانه درباره بازیکنان استقلال موافق هستید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

بازرگانی