نظرسنجی

آیا با حرف های موسیمانه درباره بازیکنان استقلال موافق هستید؟
باید بازی را می‌بردیم/ تیم ما برای قهرمانی می‌جنگد!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

میکل آرتتا از اینکه بازی با لیورپول را با پیروزی پشت سر نگذاشت ناراحت است اما در عین حال ادعا می‌کند که تیمش تا انتها برای رقابت قهرمانی خواهد جنگید.

به گزارش خبرورزشی، آرسنال در شروع مسابقه مقابل لیورپول عملکردی فوق‌العاده از خود نشان داد و بوکایو ساکا با استفاده از پاس بلند بن وایت، اولین گل را به ثمر رساند. توپچی‌ها پس از این گل کنترل بازی را در دست داشتند، اما لیورپول توانست با ضربه سر ویرجیل فن‌دایک بازی را به تساوی بکشاند. در دقایق پایانی نیمه اول آرسنال توسط میکل مرینو به گل دوم رسید. لیورپول در نیمه دوم از طریق محمد صلاح گل دوم را به ثمر رساند تا بازی را با یک امتیاز ترک کند.

میکل آرتتا پس از پایان بازی درباره وضعیت تیمش صحبت کرد و گفت: «به تیم بسیار افتخار می‌کنم، به ویژه با توجه به شرایط فعلی. احتمالا نمی‌توانید تصور کنید که در چه وضعیت دشواری هستیم. در نیمه اول واقعاً برتر بودیم و باید گل‌های بیشتری می‌زدیم.»

وقتی از آرتتا در مورد گل مردود ژسوس سوال شود پاسخ داد: «ترجیح می‌دهم نظری ندهم.»

او در مورد وضعیت خط دفاعی تیمش اظهار داشت: «این شرایط فعلی ماست. ما پنج مصدوم در خط دفاع داریم و مجبور بودیم خود را وفق دهیم و این روند را ادامه خواهیم داد. از بازیکنانم حمایت و تمجید می‌کنم.»

او در مورد اینکه آرسنال یک امتیاز کسب کرد گفت: «واقعا ناامید شدم که نتوانستیم برنده شویم. فکر می‌کنم در بازی برتر بودیم، اما در دو جنبه‌ای که باید بهتر عمل می‌کردیم، کوتاهی کردیم. با این وجود، ما نشان دادیم که تیم زنده‌ای هستیم. ما قطعاً در رقابت قهرمانی خواهیم بود.»

بیشتر بخوانید: حمله به بازیکنان حریف؛ به عمد خودشان را روی زمین می‌اندازند!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

آیا با حرف های موسیمانه درباره بازیکنان استقلال موافق هستید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

بازرگانی