نظرسنجی

آیا با حرف های موسیمانه درباره بازیکنان استقلال موافق هستید؟
حمله به بازیکنان حریف؛ به عمد خودشان را روی زمین می‌اندازند!
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

سرمربی لیورپول از اینکه تیمش در خانه آرسنال یک امتیاز کسب کرد خشنود است.

به گزارش خبرورزشی، ورزشگاه امارات در لندن شاهد یکی از حساس‌ترین مسابقات هفته نهم لیگ برتر انگلیس بود که بین آرسنال و لیورپول برگزار شد و در نهایت با تساوی ۲-۲ به پایان رسید.

آرسنال شروع فوق‌العاده‌ای داشت و بوکایو ساکا با یک حرکت زیبا و شوتی تماشایی در دقیقه ۹ تیمش را پیش انداخت. اما پس از آن، ویرجیل فن‌دایک در دقیقه ۱۸ با استفاده از ارسال لوئیس دیاس، کار را به تساوی کشاند. آرسنال در نیمه نخست موفق شد دوباره پیش بیافتد و در دقیقه ۴۳ میکل مرینو با ضربه سر گل دوم را به ثمر رساند.

نیمه دوم را لیورپول با روحیه‌ای تهاجمی آغاز کرد تا از شکست فرار کند و صدر جدول را حفظ نماید. در حالی که دفاع آرسنال در بیشتر دقایق نیمه دوم عملکرد خوبی داشت، یک لحظه غفلت کافی بود تا در دقیقه ۸۱، محمد صلاح با پاس عرضی داروین نونیس گل تساوی را به ثمر برساند. تلاش‌های دو تیم به‌ویژه آرسنال برای به‌ثمر رساندن گل برتری در ادامه بازی به نتیجه‌ای نرسید و امتیازات تقسیم شد.

این تساوی به لیورپول ۲۲ امتیاز داد و باعث شد تا این تیم صدر جدول را به منچسترسیتی با ۲۳ امتیاز واگذار کند. آرسنال نیز با ۱۸ امتیاز در رده سوم جدول قرار دارد.

آرنه اشلوت، سرمربی لیورپول، در کنفرانس خبری پس از بازی اظهار داشت: «این بازی بسیار سخت بود و خوشحالم که توانستیم از آن امتیاز بگیریم. پیش‌بینی این دیدار دشوار را داشتیم و برای هر چیزی آماده بودیم. امروز واقعاً قوی ظاهر شدیم. می‌دانم که شما علاقه‌مندید درباره مدعیان قهرمانی صحبت کنید، اما آیا کسب امتیاز در چنین بازی‌ای خارج از خانه آسان است؟ سبک بازی ما که منجر به کسب امتیاز از آرسنال شد، برای من بسیار رضایت‌بخش بود.»

او همچنین به انتقادات مبنی بر اینکه لیورپول در هفته‌های ابتدایی با تیم‌های ضعیف‌تر روبه‌رو بوده، پاسخ داد و گفت: «این موضوع واقعاً من را شگفت‌زده کرد که برخی می‌گویند شروع راحتی در لیگ برتر داشتیم. همه کسانی که در لیگ برتر کار می‌کنند، پیش از آغاز کارم در لیورپول به من گفتند که هیچ بازی‌ای در انگلیس آسان نیست، اما انگار اکنون این واقعیت تغییر کرده است.»

اشلوت در دقیقه ۷۲ به دلیل اعتراض به داور با کارت زرد جریمه شد و درباره این موضوع گفت: «آرسنالی‌ها به طور مداوم در هنگام تصاحب توپ بر روی زمین می‌افتادند. در آن لحظه به ابراهیم کوناته گفتم که این شوخیه؟ کمک داور این صحبت من را شنید و فکر کرد که دارم به او اعتراض می‌کنم و داور را قانع کرد که به من کارت زرد بدهد.»

وی همچنین درباره عملکرد داروین نونیس و ترنت الکساندر آرنولد در این مسابقه تصریح کرد: «اگر باشگاه بزرگی هستید پس به بازیکنان باکیفیت نیاز دارید و در غیر این صورت به نتیجه نخواهید رسید. شما به بازیکنانی نیاز دارید که بتوانند تفاوت‌ها را رقم بزنند و باید در این زمینه به داروین و ترنت اعتبار دهیم.»

بیشتر بخوانید: خانه معروف لیورپول به فروش می‌رسد/ کلوپ رفت، اشلوت نخواست! +عکس

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

آیا با حرف های موسیمانه درباره بازیکنان استقلال موافق هستید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

بازرگانی