نظرسنجی

آیا با حرف های موسیمانه درباره بازیکنان استقلال موافق هستید؟
دوشنبه ۷ آبان ۱۴۰۳ - ۰۹:۰۴
۰ |
۱
آنچه از گلزنی برای استقلال واجب‌تر است
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تیم استقلال در شرایطی امتیازات زیادی را از دست داده که حالا دیگر نمی‌توان نسبت به عملکرد آبی پوشان تهرانی در جدول رده‌بندی لیگ برتر برای کسب به عنوان قهرمانی چندان امیدوار بود.

به گزارش خبرورزشی، مروری بر صحبت‌های کارشناسان استقلالی و پیشکسوتان این تیم در ساعات پس از برگزاری این دیدار به وضوح می‌توان دریافت که استقلال از نظر روحی روانی به هم ریخته و این موضوع بیش از هر چیز در بین بازیکنان خط دفاع به چشم می‌خورد.

موسیمانه که حالا می‌خواهد با استقلال در مسابقات پیش رو نتایج بهتری را کسب کند قطعاً باید بداند که بیش از هر چیز باید به فکر ترمیم خط دفاعی باشد. در واقع حالا استقلال به نقطه‌ای رسیده که از برد و پیروزی واجب‌تر برایش ترمیم خط دفاعی این تیم است تا بتواند لااقل در دیدارهای پیش رو نتیجه‌ای بگیرد که امتیازات از دست رفته را جبران کند.

استقلال با فاصله امتیازی زیادی که تا صدر جدول به دست آورده حالا راهی جز این ندارد که بتواند اگر هم در بازی مقابل رقبای خود گلی زد لااقل بتواند از گل زده‌اش دفاع کند و با حفظ حداقل تفاضل گل در یک بازی ۹۰ دقیقه‌ای مسابقه را به پایان برساند تا ۳ امتیاز مسابقه را از آن خود کند.

سرمربی آفریقای جنوبی استقلال قطعاً به این اصل در فوتبال معتقد است که؛ «قبل از گل زدن باید گل نخورد» بنابراین او که تیم استقلال را برای نخستین بار از کنار زمین و لب خط دید حالا نقاط ضعف این تیم را بهتر از قبل پیدا کرده و با کارشناسان این رشته ورزشی هم‌عقیده است که استقلال بیش از هر چیز در خط دفاع مشکل دارد و گل‌هایی می‌خورد که اصطلاحاً به آنها گل‌های کودکانه یا اشتباهات بچگانه گفته می‌شود.

بیشتر بخوانید: تکذیب سرپرست و مربی استقلال تکذیب شد/ رسانه افشاگر سند رو کرد؛ در فرودگاه مهرآباد کتک کاری شده بود +ویدیو

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

آیا با حرف های موسیمانه درباره بازیکنان استقلال موافق هستید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

بازرگانی