جایزه ویژه فلیک به بازیکنان بارسلونا؛ بروید عشق و حال!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

هانسی فلیک پس از پیروزی درخشان ۴-۰ تیمش مقابل رئال مادرید در ال‌کلاسیکو پاداش ویژه‌ای برای بازیکنانش در نظر گرفت.

به گزارش خبرورزشی، بارسلونا در شبی تماشایی یکی از بهترین نمایش‌های خود در مادرید را ارائه داد و رقیب دیرینه‌اش را با نتیجه ۴-۰ مغلوب خود کرد و با اختلاف شش امتیاز در صدر جدول لالیگا قرار گرفت.

با وجود فشار بازی در خانه قهرمان اسپانیا و عدم پیروزی در مادرید از سال ۲۰۲۲، بازیکنان فلیک عملکردی چشمگیر از خود نشان دادند. نیمه اول بازی بدون گل پایان یافت اما در نیمه دوم ۴ گل توسط آبی‌اناری‌ها به ثمر رسید. هانسی فلیک نتوانست خوشحالی خود را از شکست دادن رئال مادرید پنهان کند و جایزه ویژه‌ای برای بازیکنانش بعد از این پیروزی دلچسب در نظر گرفت.

او در پایان بازی گفت: «وقتی اینجا کارم را شروع کردم هدفم ایجاد محیطی بود که بازیکنان بتوانند بهترین عملکرد خود را ارائه دهند. ذهنیت آن‌ها فوق‌العاده است. بردن بازی امروز کار آسانی نبود، اما به‌خوبی دفاع کردیم. باید به این مسیر ادامه دهیم. حالا می‌توانیم به خانه بازگردیم و این پیروزی را جشن بگیریم. به بازیکنانم دو روز مرخصی اضافی داده‌ام.»

انتظار می‌رود تیم در ۲۹ اکتبر (۸ آبان) به تمرین بازگردد تا برای بازی بعدی خود آماده شود و در ۳ نوامبر (۱۳ آبان) در دربی خانگی برابر اسپانیول به میدان برود.

بیشتر بخوانید: فلیک به بچه‌ها اعتماد کرد؛ اتفاق تاریخی برای بارسلونا در ال‌کلاسیکو

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

بازرگانی