مدیران باشگاه امروز هم بروند دیر است؛ شما در حد لیگ دو هم نیستید/ ۶ گل خورده در ۲ بازی خجالت‌آور است/ سمیعی خودش را پشت فحش خوردن شهریاری و نکونام مخفی کرده است
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

پیشکسوت استقلال گفت: آقای علی عسگری اگر پولی که هزینه استقلال می‌کنید از جیب خودتان بود آیا باز هم این مدیران را بالای سر این تیم می‌گذاشتید که این بلا را بر سر استقلال بیاورند؟

به گزارش خبرورزشی، رضا رجبی بازیکن و مربی اسبق تیم استقلال در گفتگو با خبر ورزشی، پیرامون شکست سنگین استقلال مقابل تیم خیبر خرم آباد اظهار داشت: مدت‌هاست می‌گوییم مشکل باشگاه ما مدیریتی است اما هیچکس گوشش به این حرف‌ها بدهکار نیست. از روزی که باشگاه را به هلدینگ سپردند ما گفتیم جای آقای شهریاری و سمیعی در این باشگاه نیست. آقای شهریاری من به شما گفته بودم اینجا صبا باتری نیست.

وی افزود: آقای علی عسگری شما اگر پولی که برای باشگاه استقلال هزینه می‌کنید را از جیب خودتان خرج می‌کردید می‌رفتید چنین مدیرعاملی را بیاورید که تیمش از خیبر تازه لیگ برتری شده سه گل بخورد. این شکست های متوالی در تاریخ باشگاه استقلال بی‌سابقه بوده. رفتید یک مدیری را آوردید که استقلالی نیست. این مدیران در حد تیم‌های لیگ دویی هم نیستند چه برسد تیم لیگ برتری.

مدیران باشگاه امروز هم بروند دیر است؛ شما در حد لیگ دو هم نیستید/ ۶ گل خورده در ۲ بازی خجالت‌آور است/ سمیعی خودش را پشت فحش خوردن شهریاری و نکونام مخفی کرده است

استقلال را تا نابودی بردید، بس نیست؟

بازیکن قدیمی استقلال خاطرنشان کرد: آقایان شهریاری و سمیعی لطفاً استقلال را رها کنید و بروید. اصلا همه تان با هم بروید. همین حالا هم بروید دیر است چه برسد به فردا. اینجا چه چیزی برایتان دارد که اینقدر حاضرید استقلال را تحقیر کنید، کوچک کنید و همین جا بمانید. دو هفته شش گل مگر می‌شود چنین چیزی؟ باورمان نمی‌شود این نتایج برای تیم استقلال رقم می‌خورد. استقلال را تا حد نابودی پیش برده‌اید لطفاً بروید.

هیچ کس به اندازه سمیعی مقصر نیست

رجبی درباره تغییرات در کادر فنی استقلال گفت: این تیم مریض است و ۱۰ تا مربی دیگر هم بیاورید هیچ تغییری در نتایجش نمی‌کند تا مدیریت این باشگاه تغییر نکند این استقلال درست بشو نیست. این مردم هیچ گناهی ندارند که باید شما را به زور تحمل کنند. آقای شهریاری اینجا صبا باتری نیست اینجا استقلال است لطفاً چشمانتان را باز کنید و دور و برتان را ببینید. فرشید سمیعی پشت فحاشی به شما و نکونام مخفی شده است. در فضای مجازی طوری رفتار می شود که انگار مدیرعامل هیچ نقشی در بدبختی های استقلال ندارد و فقط شهریاری و نکونام مقصر هستند اما واقعیت این است که هیچ کس به اندازه سمیعی در ایجاد این وضعیت فاجعه آمیز نقش ندارد.

آقای شهریاری شما اسم پاکی داشتید

بازیکن سال‌های گذشته استقلال اضافه کرد: آقای شهریاری شما یک اسم پاکی در صباباتری داشتید و با همان اسم به استقلال آمدید اما بدانید با یک اسم پاک نمی‌توان در استقلال مدیریت کرد. شما هرچه بودید در صبا بودید لطفاً استقلال را به حال خودش بگذارید. آن از اتفاقات آکادمی که آقای ضیایی را آوردید تا با خسرو حیدری که از بزرگان باشگاه استقلال است درگیر شد و این هم از استقلال.

مدیران باشگاه امروز هم بروند دیر است؛ شما در حد لیگ دو هم نیستید/ ۶ گل خورده در ۲ بازی خجالت‌آور است/ سمیعی خودش را پشت فحش خوردن شهریاری و نکونام مخفی کرده است

استقلال با مغز بازی می کند نه زور بازو

رجبی درباره انتخاب سرمربی آفریقایی برای استقلال گفت: مربیان آفریقایی بر پایه قدرت بدنی و توان فیزیکی کار می‌کنند در حالی که استقلال هرگز چنین تیمی نیست. استقلال از قدیم الایام یک تیم فانتزی و تکنیکی بوده که فوتبال را با مغز روی زمین بازی می‌کند نه با زور بازو. سوابق نشان می‌دهد استقلال همیشه با مربیان یوگسلاوی و آلمانی خوب کار کرده است.

این تیم قبل از قرارداد خوب بود، حالا مریض شد؟

رجبی در پایان با اشاره به صحبت‌های موسیمانه که گفته تیمش بیمار است، گفت: اگر استقلال بیمار بود چرا سرمربیگری‌اش را پذیرفتید. چطور تا وقتی قرارداد رسمی نبسته بودید در دبی گفتید این تیم آینده‌اش روشن است اما حالا این تیم مریض شده؟ اصلاً در تاریخ این باشگاه سابقه نداشته از آفریقا برایش سرمربی بیاورند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

بازرگانی