استقلال با ترکیب سفارشی؟/ آقای موسیمانه به کسی اعتماد نکن
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پیتسو موسیمانه باید همین امروز روابطش را با کسی که ترکیب بازی با خیبر را به دستش داد، قطع کند. فرقی ندارد سهراب باشد یا سمیعی و یا شهریاری، آدمی که در این بازی به موسیمانه مشورت داده، با این مشورت نشان داد صلاحیت لازم برای مشاوره گرفتن را ندارد.

به گزارش خبرورزشی، تیم استقلال در ادامه روند ناکامی‌های خود حتی پس از کنار رفتن جواد نکونام و با روی کار آمدن پیتسو موسیمانه هم موفق نشد نتیجه قابل قبولی کسب کند و مقابل خیبر خرم آباد شکست خورد.

اما نکته عجیب دیدار استقلال مقابل خیبر، ترکیب اولیه این تیم مقابل خرم آبادی‌ها بود که اعتراض هواداران استقلالی را به دنبال داشت. با توجه به اینکه موسیمانه به تازگی به عنوان سرمربی استقلال مشغول به کار شده و هنوز شناختی از بازیکنان این تیم ندارد حضور مرادمند، زکی پور و آرمان رمضانی در ترکیب اولیه آبی پوشان اتفاق عجیبی بود که باعث اعتراض هواداران این تیم شد. هواداران استقلال در فضای مجازی معتقدند ترکیب تیم استقلال مقابل خیبر، ترکیبی است که شخصی به جز موسیمانه و دستیارانش راهی زمین کرده اند.

با توجه به نتیجه ای که استقلال با این ترکیب و اشتباهات عجیب و غریبش مقابل خیبر رقم زد باید به موسیمانه گفت به کسی که این ترکیب را به سرمربی جدید استقلال داده و فرقی نمی‌کند رییس هیات مدیره باشد یا مربی موقت، تا پایان فصل نباید اعتماد کند و به نظر می‌رسد کسی که این ترکیب را به موسیمانه داده، در صدد خراب کردن این سرمربی است تا به اهدافش برسد. استقلال با این ترکیب جدید و غیر قابل پیش بینی آنقدر مقابل خیبر ضعیف بازی کرد که خرم آبادی‌ها موفق شدند پس از سه هفته گلزنی کنند. آن هم ۳ گل که با برد نیز همراه بود و انگیزه این تیم را برای بازی‌های آینده افزایش داد.

پیتسو موسیمانه با این تجربه باید مشاورانش را تا پایان فصل تغییر دهد و افرادی که به دنبال پیاده کردن تفکر خود در این تیم هستند را کنار بگذارد تا استقلال بتواند از این بحران خارج شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

بازرگانی