پرسپولیس ۲ - شمس آذر ۰؛ پرسپولیس به صدر جدول پل زد/ شروع و پایان خوب سرخ‌ها مقابل شمس‌آذر
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

پرسپولیس در هفته نهم لیگ برتر ایران مقابل شمس آذر پیروز شد تا صدرنشین شود.

به گزارش خبرورزشی، تیم فوتبال پرسپولیس در هفته نهم لیگ برتر، از ساعت ۱۹:۱۵ در ورزشگاه شهدای شهر قدس به مصاف شمس آذر قزوین رفت و با نتیجه ۲-۰ پیروز شد.

پرسپولیس در این بازی با گلزنی علی علیپور در دقیقه ۱۱ پیش افتاد و با گلزنی وحید امیری در دقیقه ۲+۹۰ برتری خود را دو گله کرد. سرخپوشان با این برد ۱۷ امتیازی شده و موقتاً بالاتر از سپاهان به صدر جدول صعود کردند.

ترکیب پرسپولیس: امیررضا رفیعی، میلاد محمدی، گئورگی گولسیانی، مرتضی پورعلی‌گنجی، سهیل صحرایی، میلاد سرلک (۵+۹۰ - یعقوب براجعه)، وحید امیری، سروش رفیعی (۷۶ - مسعود ریگی)، سعید مهری (۵۸ - امید عالیشاه)، فرشاد احمدزاده (۵+۹۰ - سمیر حبوباتی) و علی علیپور (۷۶ - لوکاس ژوائو).

عکس تیمی پرسپولیس

ترکیب شمس آذر: محمدامین رضایی، امیرحسین صدقی، مهدی محمدی، امیرمحمد نسایی (۸۲ - نوید کومار)، مجتبی فخریان (۸۹ - خشایار زبرجد)، علی وزیری پناه (۵۶ - میلاد سورگی)، صادق آلبوصبیح، هومن ربیع‌زاده، میلاد فخرالدینی، محمدجواد آزاده و علی آزادمنش.

عکس تیمی شمس آذر

داور: موعود بنیادی فر

نیمه اول

دقیقه ۴: فرصت خوب برای شمس آذر روی ضربه سر که امیررضا رفیعی با واکنش عالی اجازه نداد دروازه پرسپولیس در ابتدای بازی باز شود.

دقیقه ۱۰: علی علیپور روی پاس سهیل صحرایی صاحب موقعیت شد و با یک چرخش توپ را وارد دروازه شمس آذر کرد.

دقیقه ۱۹: ارسال خطرناک به دهانه دروازه پرسپولیس که توپ توسط مدافعان سرخپوش دور شد.

دقیقه ۲۸: میلاد محمدی با یک شوت زمینی دروازه رضایی را تهدید کرد اما این دروازه‌بان توپ را در آغوش کشید.

دقیقه ۳۲: با حرکت و توپگیری خوب سعید مهری، علیپور صاحب توپ شد و با یک شوت محکم تیر دروازه شمس آذر قزوین را به لرزه در آورد. اگر شوت او با دقت‌تر زده می‌شد او در این صحنه می‌توانست دبل کند.

دقیقه ۴۰: علی علیپور با یک توپگیری خوب امیری را در شرایط گلزنی قرار داد اما موعود بنیادی فر خطای مهاجم پرسپولیس را گرفت و یک صحنه مشکوک رخ داد. علیپور در این صحنه قسم می‌خورد که فقط توپ را زده است.

دقیقه ۴۵: با توپگیری و کنترل امیری، سعید مهری یک پاس در عمق خوب برای احمدزاده داد و چیپ او را محمد امین رضایی راهی کرنر کرد.

نیمه دوم

دقیقه ۴۶: فرار فخرالدینی پشت دفتع پرسپولیس با شوت کم دقت پای چپ او نفسگیر از کنار دروازه بیرون رفت.

دقیقه ۶۵: حرکت از سمت راست با ضربه کم دقت علی آزادمنش همراه شد و توپ با اختلاف به بیرون رفت.

دقیقه ۶۹: موقعیت خطرناک برای شمس آذر با حرکت از سمت چپ که ارسال فخرالدینی در آستانه ورود به دروازه بود اما امیررضا رفیعی توپ را با نوک انگشتانش راهی کرنر کرد.

دقیقه ۷۷: روی یک ارسال بلند وحید امیری در آستانه رسیدن به توپ برخورد سختی با محمدامین رضایی، گلر شمس آذر داشت که منجر شد کاپیتان دوم سرخ‌ها روی زمین بیفتد و کمک داوران ویدیویی صحنه را بازبینی کردند اما داور دستور به ادامه بازی داد.

دقیقه ۸۸: حمله پرسپولیس با یک حرکت ترکیبی و پاسکاری خوب از ژوائو و احمدزاده که توپ به عالیشاه رسید و با پاس اشتباه او و نرسیدن به ژوائو موقعیت از دست رفت.

دقیقه ۱+۹۰: توپ‌ربایی بازیکنان پرسپولیس با پاس لوکاس ژوائو و ضربه چیپ زیبای وحید امیری تبدیل به گل دوم شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۵
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • پرسپولیس ایران❤️ IR ۲۱:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۸/۰۵
    رئیس برگشت ممنون که صدر آب جارو کردید باس این کلید بمونه دست صاحبش❤️❤️❤️❤️❤️❤️
  • محمد صادق🚩 IR ۲۱:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۸/۰۵
    جونم به این پرسپولیس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

بازرگانی