موسیمانه نه، حتی گواردیولا هم با این مدیریت نتیجه نمی‌گیرد!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

شکست تلخ استقلال برابر خیبر نشان داد که هنوز مشکلات بسیاری در این تیم وجود دارند که باید حل شوند.

به گزارش خبرورزشی، حتی خوشبین‌ ترین هوادار لرستانی هم تصور نمی‌کرد خیبر در اولین جدال تاریخش برابر استقلال در لیگ برتر، رقیب نامدارش را سه تایی کند. اتفاقی که یک بار دیگر نشان داد حتی تغییر سرمربی هم نتوانسته تیم پرستاره آبی را از بحران خارج کند. البته که پیتسو موسیمانه تنها با دو جلسه تمرین، توانایی معجزه ندارد و باید برای دیدن تاثیر حضور او در استقلال، کمی زمان سپری شود اما این موضوع دلیل بر این نمی‌شود که مشکلات اصلی این تیم فراموش شود؛ چیزی که به نظر می‌رسد خارج از زمین و پشت میزها باید جست و جو کرد.

هواداران استقلال مدت‌هاست نسبت به سو مدیریت حاکم بر این باشگاه اعتراض دارند و این موضوع را در فضای مجازی و حتی استادیوم‌ها هم فریاد زده‌اند. با این حال انگار گوش شنوایی وجود ندارد که به اوضاع استقلال رسیدگی شود. با تغییر کادرفنی، انتظار می‌رفت اوضاع استقلال بهتر شود اما انگار مشکل بنیادی‌تر از این حرف‌هاست که با ورود سرمربی خارجی، این تیم پر از مهره بتواند نتیجه بگیرد. مسلما مشکل این روزهای استقلال افرادی هستند که علاوه بر خرید بازیکنان مدنظرشان و انتصاب مدیران ناکارآمد، حتی به ارنج تیم هم رحم نمی‌کنند و از نا آگاهی سرمربی جدید بر اوضاع سو استفاده می‌کنند تا ترکیب اصلی را هم خودشان بچینند. با این شرایط موسیمانه که هیچ، حتی پپ گواردیولا هم اگر به تهران بیاید، نمی‌تواند با استقلال نتیجه بگیرد!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۵
  • غیرقابل‌انتشار: ۱۲
  • ع.شرقی IR ۱۹:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۸/۰۵
    حیف سوختن اینهمه سرمایه که نهایتا منجر به شکایت و شکایت کشی آخر فصل میشه!! اینا !! فقط قصدشون ازبین بردن استقلاله..وگرنه مثل روز روشنه مشکل استقلال کجاست...
  • پرسپولیسی بی طرف IR ۲۰:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۸/۰۵
    نتیجه اومدن وی ای آر
  • محمد US ۲۰:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۸/۰۵
    آقای سمیعی لطفا برو بیشتراز این این تیم رانابود نکن
  • محمد قُلی IR ۲۱:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۸/۰۵
    سلام تیم هماهنگ بود نکونام تارو مارش کر د ورفت تجربه ۶۶ساله استقلالی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

بازرگانی