نظرسنجی

نتیجه دو بازی پرسپولیس مقابل شمس آذر قزوین و استقلال برابر خیبر خرم آباد را پیش بینی کنید...
شنبه ۵ آبان ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۸
۰ |
۱
وضعیت متفاوت تیم‌های پرسپولیس و شمس آذر
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

شمس آذر بنا به دلایل فراوان، در این فصل رقابت های لیگ برتر شرایط خوبی ندارد.

به گزارش خبرورزشی، پرسپولیس در شرایطی تا ساعاتی دیگر به مصاف شمس آذر می رود که شرایط دو تیم کاملا متفاوت است و خلاف پرسپولیس که به نوعی صدرنشین لیگ (با بازی های برابر) محسوب می شود، تیم حریف شرایط خوبی ندارد.

پرسپولیس همچون چند هفته گذشته در آخرین بازی که در لیگ برتر برگزار کرد، مقابل چادرملو به پیروزی رسید تا با ۱۴ امتیاز و یک بازی کمتر در رده دوم قرار بگیرد. این درحالی است که نماینده قزوین در هفته ای که گذشت در خانه مقابل هوادار با نتیجه ۱-۱ متوقف شد. نتایج شمس آذر نشان می دهد که این تیم در ۵ بازی آخر خود تنها یک برد داشته و به ۳ تساوی و یک باخت دست یافته است تا هم اکنون با ۷ امتیاز در رتبه دوازدهم جای داشته باشد.

از سوی دیگر پرسپولیس اگرچه در نقل و انتقالات دردسرهای زیادی برای انتخاب اوسمار برزیلی داشت و درنهایت با گاریدو به توافق رسید اما مرد اسپانیایی خیلی زود توانست خودش را با شرایط فوتبال ایران و وضعیت حاکم بر پرسپولیس وقف داده و نتایج خوبی کسب کند. اما شمس آذر به عنوان تنها نماینده استان قزوین در این فصل هرگز ثبات نداشته و پشت سر با انتخاب سرمربی دست به گریبان بوده است. به گونه ای که شمس آذری ها همین دو روز قبل با سومین مربی قرارداد بستند و در بازی امروز قرار است رضا مهاجری مقابل پرسپولیس روی نیمکت این تیم بنشیند.

از این رو در نگاه اول شرایط پرسپولیس و شمس آذر کاملا متفاوت است اما چه کسی است که نداند هیچ کدام از این فاکتورها برگ برنده دو تیم نخواهد بود و تیمی پیروز میدان خواهد بود که بتواند گلزنی کرده و توپش از روی خط دروازه رد شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه دو بازی پرسپولیس مقابل شمس آذر قزوین و استقلال برابر خیبر خرم آباد را پیش بینی کنید...

پربازدید امروز

آخرین خبرها

بازرگانی