رمزگشایی از مذاکره ستاره پرسپولیس با استقلال بعد از ۲۴ سال؛ چه کسی این بازیکن را پشیمان کرد؟
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

منصور پورحیدری اسطوره فقید استقلال ۲۴ سال قبل پروژه استقلالی کردن رضا شاهرودی ستاره سرشناس پرسپولیس را به طور جدی دنبال می‌کرد.

به گزارش خبرورزشی، برخی اتفاقات حتی با وجود سپری شدن سال‌های متمادی از آن همچنان جذاب است و مسائلی در مورد استقلال و پرسپولیس وجود دارد که هنوز به طور کامل افشا نشده است. در همین رابطه اطلاعات جالب و دقیقی پیرامون مذاکرات محرمانه استقلال با رضا شاهرودی برای آبی پوش کردن این ستاره قرمز به دستمان رسید که مطمئن هستیم با وجود سپری شدن بالغ بر دو دهه، هنوز کسی این جزییات را نمی‌داند.

ملاقات در لارستان قبل از جلسه با پورحیدری

پس از اینکه مهدی هاشمی نسب در تابستان سال ۷۹ به استقلال پیوست و لقب یاغی را مال خود کرد، این بحث مطرح بود که با چند بازیکن سرشناس دیگر پرسپولیس هم برای حضور در استقلال صحبت شده است ولی منصور پورحیدری سرمربی فقید استقلال طی مصاحبه‌ای اعلام کرد هیچ تمایلی به جنگ نقل و انتقالاتی با پرسپولیس ندارد و صرفاً بر اساس نیاز تیمش یار می‌گیرد. پورحیدری به سبک بازی رضا شاهرودی اعتقاد داشت و در همان مقطع این بازیکن با پرسپولیسی‌ها به مشکل برخورده بود به همین خاطر منصورخان از طریق یک دوست نزدیک و معتمد خود که رابطه خوبی هم با شاهرودی داشت، به او پیغام داد که اگر دوست داشته باشد، می‌تواند با استقلالی‌ها مذاکره کرده و پیراهن آبی را بر تن کند. اتفاقا قرار ملاقات نیز گذاشته شد و همان دوست مشترک هماهنگ کرد تا رضا شاهرودی یک روز ساعت ۱۱ در ساختمان باشگاه استقلال که آن زمان داخل خیابان لارستان بود، مذاکرات خود را به صورت جدی آغاز کند. شاهرودی نیم ساعت قبل از زمان مذکور به خیابان لارستان رسید و با همان دوست مشترک در داخل اتومبیل نشستند تا زمان قرار برسد اما...

رمزگشایی از مذاکره ستاره پرسپولیس با استقلال بعد از ۲۴ سال؛ چه کسی اجازه مذاکره نداد؟

تماس مهم امیر عابدینی

خیابان لارستان در تهران به مرکز فروش پیانو معروف است و از قرار معلوم یکی از مغازه داران آنجا رابطه گرمی با مدیران پرسپولیس داشت. او به محض دیدن شاهرودی در لارستان با پرسپولیسی‌ها تماس گرفت و با توجه به حضور در محدوده باشگاه استقلال، به آنها اعلام کرد که احتمالاً ستاره محبوب پرسپولیس به اینجا آمده است تا با استقلالی‌ها مذاکره کند.

همین تماس باعث شد تا دقایقی مانده به ساعت ۱۱ مهندس عابدینی با شاهرودی تماس بگیرد و به هر طریق ممکن او را از رفتن به استقلال منصرف کند. در آن زمان به شاهرودی وعده داده شد که اگر راهی استقلال نشود، او را به یک تیم اروپایی ترانسفر می‌کنند و مقدمات سفرش نیز فراهم شد اما در نهایت کار به سرانجام نرسید و فقط موجب شد تا مذاکره جدی رضا شاهرودی با استقلال برهم بخورد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

بازرگانی