نظرسنجی

نتیجه دو بازی پرسپولیس مقابل شمس آذر قزوین و استقلال برابر خیبر خرم آباد را پیش بینی کنید...
اتفاق عجیب برای لبرون جیمز و پسرش؛ شکایت از اسطوره بسکتبال پیش از بازی تاریخی NBA!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تنها چند ساعت پیش از آن که لبرون جیمز و پسرش برونی به عنوان اولین پدر و پسر در تاریخ NBA در کنار هم بازی کنند، شکایتی علیه آنها ثبت شد.

به گزارش خبرورزشی، شکایتی علیه لبرون جیمز و پسرش برونی به دلیل تصادفی که در نوامبر ۲۰۲۲ رخ داده، ثبت شده است. طبق اسناد دادگاهی که به دست مجله «پیپل» رسیده، اتهام این پدر و پسر این است که مقصر تصادفی هستند که در تاریخ ۱۳ نوامبر ۲۰۲۲ در لیتل‌راک کالیفرنیا در لس‌آنجلس رخ داده بود.

این شکایت از سوی کیارا مک‌گیلن و آپریل آلمنزا لوپز مطرح شده که ادعا می‌کنند به‌دلیل این تصادف مجبور به پرداخت هزینه‌های پزشکی و تعمیر خودرو شده‌اند و همچنین به دلیل آسیب‌های وارده، درآمد شغلی‌شان کاهش یافته است.

مک‌گیلن و لوپز می‌گویند تصادف در بزرگراه پیربلوسم رخ داده و آنها پس از آن نیاز به مراقبت‌های پزشکی پیدا کرده‌اند. آن‌ها همچنین ادعا می‌کنند که ماشین‌شان در این تصادف آسیب دیده و از ارزش آن کاسته شده و دیگر قابل استفاده نیست. جلسه بعدی دادگاه برای ۱۹ فوریه ۲۰۲۵ تعیین شده است.

این شکایت تنها چند ساعت پیش از آن ثبت شد که لبرون و پسر بزرگش برونی به عنوان اولین پدر و پسر تاریخ NBA (در آغاز فصل NBA) در کنار هم در بازی حضور یافتند. در این بازی، لس‌آنجلس لیکرز با نتیجه ۱۱۰-۱۰۳ بر مینه‌سوتا تیمبرولوز پیروز شد.

لبرون پس از بازی و در کنفرانس خبری در حالی که کنار پسرش برونی ایستاده بود گفت: «این لحظه، بودن در کنار میز داور و ورود به بازی با هم، چیزی است که هیچ‌گاه فراموش نخواهم کرد. فرقی نمی‌کند چقدر سنم بالا برود یا حافظه‌ام کم‌رنگ شود؛ این لحظه را همیشه به یاد خواهم داشت.»

او ادامه داد: «امروز برای من روزی فوق‌العاده بود. همه چیز، از لحظه‌ای که بیدار شدم و دخترم را پیش از رفتن به مدرسه دیدم، تا لحظه‌ای که به سر کار رفتم و پسرم را هم در محل کار دیدم، و در نهایت به بازی رسیدم؛ همه چیز عالی و تکرارنشدنی بود.»

بیشتر بخوانید: شب تاریخی در بسکتبال؛ لبرون جیمز و برانی جیمز اولین پدر و پسر در تاریخ NBA +ویدیو

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه دو بازی پرسپولیس مقابل شمس آذر قزوین و استقلال برابر خیبر خرم آباد را پیش بینی کنید...

پربازدید امروز

آخرین خبرها

بازرگانی