نظرسنجی

نتیجه دو بازی پرسپولیس مقابل شمس آذر قزوین و استقلال برابر خیبر خرم آباد را پیش بینی کنید...
هافبک سابق استقلال نکونام را لو داد؛ سرمربی در رختکن به بچه‌ها یاد می‌داد درباره چه موضوعی حرف بزنند!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

امید حامدی فر بازیکن سابق تیم استقلال با حضور در یک برنامه اینترنتی مدعی شد، جواد نکونام به برخی از بازیکنان این تیم یاد می‌داد در مصاحبه‌هایشان درباره چه موضوعی صحبت کنند.

به گزارش خبرورزشی، امید حامدی فر بازیکن سابق تیم استقلال و حال حاضر تیم گل گهر سیرجان با حضور در یک برنامه اینترنتی در تایید صحبت‌های مجری که از او پرسید آیا در زمان سرمربیگری جواد نکونام در استقلال، بازیکنانی که مصاحبه می‌کردند با انتخاب او در رختکن گلچین می‌شدند و صحبت‌هایشان با سرمربی استقلال هماهنگ شده بود که می‌گفتند همه چیز علیه ما است و نمی‌گذارند ما نتیجه بگیریم گفت:

سرمربی در رختکن با بعضی از بازیکنان صحبت می‌کرد و بعضی از بازیکنان را انتخاب می‌کرد تا بروند در رابطه با این موضوع صحبت کنند و به صورت هماهنگ حرف بزنند.

افشاگری امید حامدی فر در رابطه با این موضوع نشان می‌دهد صحبت‌های انجام شده از سوی بازیکنان استقلال در فصل گذشته به صورت کاملا هماهنگ شده صورت گرفته و با نظر مستقیم جواد نکونام انجام شده است. فصل گذشته پس از ناکامی تیم استقلال در رقابت‌های لیگ برتر و جام حذفی شاهد مصاحبه‌های زیادی از برخی از بازیکنان استقلال بودیم که اعتقاد داشتند از موفقیت این تیم جلوگیری می‌شود و برخی نمی‌خواهند آبی پوشان موفق شوند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه دو بازی پرسپولیس مقابل شمس آذر قزوین و استقلال برابر خیبر خرم آباد را پیش بینی کنید...

پربازدید امروز

آخرین خبرها

بازرگانی