ماموریت ویژه سرمربی استقلال به دستیاران/ جدال شبانه حریف استقلال
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی استقلال به دستیاران خود ماموریت داده تا بازی‌های الهلال عربستان را به طور ویژه زیر نظر بگیرند.

به گزارش خبرورزشی، استقلال اگرچه فعلاً ذهن خود را روی رقابت‌های لیگ برتر و به ویژه جدال عصر شنبه مقابل خیبر خرم آباد متمرکز کرده ولی با توجه به وضعیت فوق العاده حساسی که در عرصه لیگ نخبگان آسیا پیدا کرده است، تحت هیچ شرایطی نباید این پیکارها را فراموش کند و اتفاقاً پیتسو موسیمانه سرمربی جدید آبی‌پوشان هم موضوع فوق را به طور جدی مد نظر قرار داده است.

استقلال چهاردهم آبان در شهر ریاض مهمان الهلال عربستان است و اگر این بازی را واگذار کند، بدون شک امیدهایش برای رسیدن به مرحله حذفی لیگ نخبگان فوق العاده کاهش خواهد یافت روی همین اصل سرمربی آفریقایی استقلال برنامه ویژه‌ای را برای الهلال تدوین کرده که از روز شنبه اجرا خواهد شد.

الهلال شنبه شب در ساعت ۲۱:۳۰ میزبان التعاون خواهد بود و ماسیمونه با دستیاران و آنالیزورهای استقلال هماهنگ کرده است تا این بازی را به دقت تماشا کنند و نقاط ضعف و قوت آبی پوشان شهر ریاض را استخراج نمایند. البته قطعاً خود پیتسو هم فیلم تمام دیدارهای الهلال قبل از بازی با استقلال یا حداقل خلاصه آنها را پیش از سفر به ریاض مرور خواهد کرد.

الهلال عربستان که هم اکنون با ۲۱ امتیاز صدرنشین لیگ حرفه‌ای کشورش محسوب می شود و از این بابت شرایطی کاملاً متفاوت با استقلال دارد، تا قبل از جدال با نماینده کشورمان دو مسابقه برابر التعاون و النصر خواهد داشت. قطعاً هر دو دیدار مذکور به صورت ویژه توسط کادر فنی استقلال آنالیز می‌شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

بازرگانی