نظرسنجی

عامل اصلی ناکامی تیم های ایرانی در لیگ نخبگان آسیا چیست؟
اعتراض هواداران استقلال در دبی؛ تیم ما را در تابستان نابود کردند
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

هواداران استقلال پیرامون وضعیت تیمشان و ناکامی مقابل النصر عربستان، به شدت معترض بودند.

به گزارش خبرورزشی، شکست استقلال مقابل النصر عربستان باعث تداوم ناراحتی و نگرانی هواداران این تیم شده است چون در لیگ برتر خودمان شرایط مطلوبی ندارند و احتمال صعودشان به مراحل حذف لیگ نخبگان آسیا نیز حالا با ناکامی مقابل حریف عربستانی کمتر از قبل شده است.  

پس از پایان مسابقه استقلال و النصر، تعدادی از طرفداران استقلال که بیرون ورزشگاه حضور داشتند، از وضعیت تیم گلایه داشته و تاکید می‌کردند استقلال با این وضعیت نمی‌تواند امید چندانی به موفقیت داشته باشد. همچنین چند نفر از طرفداران استقلال که پس از پایان بازی خود را به هتل محل اقامت استقلالی‌ها رسانده بودند تا با حضور در لابی بازیکنان مورد علاقه خود را ملاقات کنند نیز  نسبت به یارگیری و تغییرات کادر فنی گلایه می‌کردند.

آنها معتقد بودند استقلال روزهای پیش از شروع فصل را به راحتی از دست داد و بهتر بود به جای این همه جنگ لفظی میان جواد نکونام و مدیران باشگاه، از همان ابتدای کار تصمیمی قاطع اتخاذ می‌شد و سرمربی بزرگ خارجی می‌آوردند تا تیم با اندیشه‌های خود او بسته می‌شد. البته طرفداران استقلال به سبک مدیریتی باشگاه هم انتقاد داشتند و نکته جالب اینجا بود که با وجود زندگی در دبی، بعضی از آنها انفاقات و حواشی استقلال را به طور کامل دنبال می‌کردند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

عامل اصلی ناکامی تیم های ایرانی در لیگ نخبگان آسیا چیست؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

بازرگانی