نظرسنجی

عامل اصلی ناکامی تیم های ایرانی در لیگ نخبگان آسیا چیست؟
انتخاب غیرمنتظره شیاطین سرخ/ ژاوی به منچستریونایتد می‌آید؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

باشگاه منچستریونایتد با ژاوی تماس گرفته تا نظر او را در مورد جایگزینی اریک تن‌هاخ جویا شود.

به گزارش خبرورزشی، ژاوی هرناندس که به خشکسالی سه ساله بارسلونا در لالیگا پایان داده بود و تیمش را قهرمان کرده بود، پایان خوشی در کاتالونیا نداشت و تنها چند هفته پس از اعلام حمایت باشگاه از وی، اخراج شد. او احساس می‌کرد کارهایش در جاهای دیگر بیشتر مورد تقدیر قرار می‌گیرد و به نظر می‌رسد که این موضوع صحت داشته باشد.

در ماه‌های اخیر شایعاتی مبنی بر علاقه برخی باشگاه‌ها به ژاوی شنیده می‌شد، به ویژه زمانی که ادامه کار او در بارسلونا در هاله‌ای از ابهام بود. اکنون گفته می‌شود که منچستریونایتد با ژاوی تماس گرفته است. طبق گزارش نشریه میل، منچستریونایتد طی دو ماه گذشته دو بار با ژاوی تماس گرفته و او نیز آمادگی خود را برای پذیرش یک چالش جدید اعلام کرده است.

هفته گذشته یک هیئت چهار نفره، از جمله مدیر ورزشی عمر براده، به بارسلونا سفر کردند که به نظر نمی‌رسد این سفر به ژاوی مرتبط باشد. واضح است که ژاوی تنها گزینه منچستریونایتد نیست و در صورت برکناری اریک تن‌هاخ، رود فان‌نیستلروی به‌عنوان سرمربی موقت منصوب خواهد شد. یکی از گزینه‌های اصلی توماس توخل بود که هم‌اکنون هدایت تیم ملی انگلیس را به عهده گرفته است. نام‌هایی مانند روبن آموریم و ادین ترزیچ نیز به‌عنوان گزینه‌های جایگزین مطرح هستند.

در ماه‌های اخیر، ژاوی پیشنهادات رم و قطر را رد کرد و اعلام کرد که به مربیگری در جای دیگری علاقه‌مند است اما پس از ۲.۵ سال پر استرس در بارسلونا قصد دارد یک سال استراحت کند. او تاکنون به این تصمیم پایبند بوده و در هفته‌های اخیر کمتر در انظار عمومی ظاهر شده و صحبت کرده است.

بیشتر بخوانید: فرگوسن را بیرون می‌کنند؟ همه را در یک کیسه بزرگ از کثافت می‌اندازم!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

عامل اصلی ناکامی تیم های ایرانی در لیگ نخبگان آسیا چیست؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

بازرگانی