نظرسنجی

عامل اصلی ناکامی تیم های ایرانی در لیگ نخبگان آسیا چیست؟
سه‌شنبه ۱ آبان ۱۴۰۳ - ۲۰:۲۴
۴ |
۰
اعتراف بازیکن سابق استقلال؛ پرسپولیس اروپاست!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

فرشید باقری بازیکن سابق استقلال از حاشیه‌های بازی در این تیم نسبت به پرسپولیس گفت.

فرشید باقری هافبک مس رفسنجان که سابقه حضور در استقلال را در کارنامه خود دارد، درخصوص حاشیه‌های بازی در تیم آبی‌پوش پایتخت گفت: من چند سال فشار را در استقلال لمس کردم. یعنی بازیکنی که آنجا بازی می‌کند عمدا تحت فشار قرار می‌ گیرد و یک جو سنگینی علیه بازیکن به راه می اندازند و آن بازیکن نمی‌تواند کیفیت خودش را ارائه دهد، نه اینکه سهوی باشد.

هافبک سابق استقلال افزود: این فشار از سمت هواداران استقلال نیست، بلکه از سمت اینستاگرام و فضای مجازی است که بلای جان همه شده، نه فقط حال این روزهای استقلال بلکه حال تمام این سال‌های استقلال خوب نبوده و دو جامی که در این چند سال کسب شده، شاید اتفاقی بوده و استقلال از لحاظ ساختار مشکل دارد.

باقری افزود: من با مسعود ریگی صحبت می‌کردم و پرسیدم استقلال یا پرسپولیس؟ و او به من می‌گفت آقا اینجا خیلی راحتیم. اینجا همه چیز سرجایش و طبق روال است. شما وقتی باشگاه پرسپولیس را نگاه می‌کنی یک مجموعه خوب مثل کاظمی را دارد که صبح بازیکن می‌رود و به تمرین می‌پردازد و انگار مثل اروپاست! برخلاف استقلال که من در چند سالی که آنجا بودم هرگز چنین چیزی را ندیدم و استقلال همیشه دنبال زمین تمرین بود و این خیلی خنده‌دار است! در مجموعه‌ای مثل استقلال همیشه یک فشار خیلی زیادی روی همه هست، چه مدیر، چه بازیکن و چه مربی که پرسپولیس هیچ وقت مشابه آن را درک نکرده است.

باقری تصریح کرد: من با حسین کنعانی‌زادگان به استقلال آمدم و خیلی تحت فشار قرار گرفتیم. حسین خیلی عملکرد ضعیف‌تری نسبت به من داشت ولی وقتی رفت به پرسپولیس، راحت شد و به تیم ملی رسید و لژیونر شد.

بیشتر بخوانید:  ویدیو| کار قشنگ رونالدو؛ دلداری CR7 به ستاره استقلال

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

عامل اصلی ناکامی تیم های ایرانی در لیگ نخبگان آسیا چیست؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

بازرگانی