نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال ایران و النصر عربستان را پیش بینی کنید...
جرارد پیکه - شکیرا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

جرارد پیکه مدعی است که شکیرا در مورد جدایی جنجالی آن‌ها حقیقت را نگفته، و اکنون در کنار کلارا چیا مارتی روزهای خوبی را می‌گذراند.

به گزارش خبرورزشی، جرارد پیکه و شکیرا پس از ۱۱ سال زندگی مشترک و داشتن دو فرزند در ژوئن ۲۰۲۲ از هم جدا شدند. شایعات زیادی در مورد دلایل این جدایی منتشر شده و اتهامات خیانت نیز به پیکه، بازیکن سابق تیم ملی اسپانیا، نسبت داده شده.

شکیرا، خواننده کلمبیایی، در چندین آهنگ به طور مستقیم پیکه را هدف قرار داده و حتی او را به شخصیت منفی «ولدمورت» از سری فیلم‌های هری پاتر تشبیه کرده است. با این حال پیکه تمایلی به وارد شدن به این جنگ لفظی ندارد و اعلام کرد که در کنار نامزد ۲۵ ساله‌اش «کلارا چیا مارتی» روزهای خوبی را می‌گذراند.

پیکه در مصاحبه‌ای با CNN در پاسخ به سؤالات مربوط به جدایی‌اش از شکیرا گفت: «در نهایت، حقیقت یا آنچه که واقعاً اتفاق افتاده به درستی بازگو نشده. من نمی‌توانم این موضوع را کنترل کنم. بهترین کاری که می‌توانم بکنم این است که در کنار عزیزانم، خانواده‌ام و دوستانی که واقعاً من را می‌شناسند باشم. آن‌ها می‌دانند که تو چطور آدمی هستی و این برای من آرامش بزرگی به همراه دارد. من بسیار خوشحالم، اوقات خوبی دارم و احساس خوشبختی می‌کنم. زندگی‌ای که داشته‌ام، بازی برای باشگاهی که عاشقش بودم برای بیش از ۲۰ سال، فرزندان فوق‌العاده، خانواده‌ای شگفت‌انگیز و دوستانی که از دوران مدرسه همراه من هستند، همه این‌ها به من رضایت خاطر می‌دهد.»

پیکه و شکیرا دو پسر به نام‌های میلان و ساشا دارند و به همین دلیل پیوند خانوادگی همیشه میان آن‌ها باقی خواهد ماند. اگرچه رابطه‌شان به تلخی پایان یافته، اما هر دو به مسیر خود ادامه داده و همچنان در حرفه‌هایشان موفق هستند.

بیشتر بخوانید: شکیرا برای اجرا در فینال کوپا آمریکا چقدر پول گرفت؟/ هزینه میلیون دلاری فدراسیون آمریکای جنوبی برای بهبود جو ورزشگاه

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال ایران و النصر عربستان را پیش بینی کنید...

پربازدید امروز

آخرین خبرها

بازرگانی