نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال ایران و النصر عربستان را پیش بینی کنید...
خبرورزشی‌گردی| بیرانوند: دلم می‌خواهد در پرسپولیس بازنشسته شوم/ زندگی من مثل فیلم سینمایی است
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

علیرضا بیرانوند ۷ سال قبل در مورد شرایط زندگی خود و حضورش در پرسپولیس حرف‌های خاصی می‌زد.

علیرضا بیرانوند پاییز سال ۹۶ یکی از بازیکنان محبوب پرسپولیس محسوب می‌شد که خود را آماده حضور در جام جهانی ۲۰۱۸ می‌کرد. بیرانوند اول آبان همان سال طی مصاحبه‌ای اختصاصی با خبرورزشی ضمن تاکید بر این که با مدیران باشگاه نفت تهران برای دریافت مطالبات خود مذاکره کرده و قول‌هایی نیز به او داده شده است، پیرامون شرایط خود در پرسپولیس گفت: خوشبختانه وضعیت خوبی در پرسپولیس داریم و برای قهرمانی در لیگ هفدهم تلاش می‌کنیم. همه بچه‌ها با هم یک‌دل هستند و دلم می‌خواهد روزهای خوب پرسپولیس ادامه پیدا کند. البته نتوانستیم به فینال لیگ قهرمانان آسیا برسیم و همه می‌دانند موفق شدن در این عرصه چقدر دشوار است ولی من به شما می‌گویم قهرمانی پرسپولیس در آسیا اگرچه کار بسیار سختی است، اما غیرممکن نیست.

دروازه‌بان شماره یک تیم ملی در ادامه این مصاحبه حرف‌های جالب دیگری هم زد و تصریح کرد: همه می‌دانند من چقدر سختی کشیده‌ام تا به این جایگاه برسم. در زندگی آن‌قدر مصیبت کشیده‌ام که می‌توانم بگویم زندگی‌ام مثل یک فیلم سینمایی است اما در تمام روزهای دشوار، خدا پشت و پناهم بود.

بیرانوند در ادامه تاکید کرد: دلم می‌خواهد حالا که وضعیت خوبی در پرسپولیس پیدا کرده‌ام، شرایطی فراهم شود تا بتوانم در همین تیم بازنشسته شده و با پیراهن پرسپولیس از میادین خداحافظی کنم.

خبرورزشی‌گردی| بیرانوند: دلم می‌خواهد در پرسپولیس بازنشسته شوم/ زندگی من مثل فیلم سینمایی است

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال ایران و النصر عربستان را پیش بینی کنید...

پربازدید امروز

آخرین خبرها

بازرگانی