نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال ایران و النصر عربستان را پیش بینی کنید...
حضور مدیرعامل فولاد در اتاق VAR/ اعتراض عجیب نصیرزاده به داوری +عکس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

هوشنگ نصیرزاده مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان به شکل عجیبی اعتراض خود را به داوری بازی برابر آلومینیوم نشان داد.

به گزارش خبرورزشی، فولاد خوزستان شکست سنگینی برابر آلومینیوم تجربه کرد و با نتیجه ۴ بر ۲ به این تیم باخت. با این حال برخی از اعضای فولاد اعتقاد داشتند این باخت به دلیل تصمیمات اشتباه داوری بوده و شخص مدیرعامل هم به شکل عجیبی، اعتراض خود را به این موضوع نشان داد.

هوشنگ نصیرزاده که اکنون به عنوان مدیرعامل فولاد خوزستان فعالیت می‌کند، در گذشته به عنوان کارشناس داوری در برنامه‌های تلویزیونی حضور پیدا می‌کرد و شاید به همین دلیل خودش را محق دانسته تا پس از سوت پایان بازی تیمش برابر آلومینیوم، شخصا به اتاق VAR ورزشگاه امام خمینی اراک مراجعه کند و داوران را به باد انتقاد بگیرد. شنیده می‌شود نصیرزاده با صدایی بلند، مشغول اعتراض به کمک داورهای ویدیویی بوده و اگر وساطت اطرافیان نبود شاید اتفاق بدتری رخ می‌داد.

مشخص نیست مدیرعامل فولاد به درستی به تصمیمات داور معترض بوده یا اینکه اعتراضش بهانه‌ای برای سرپوش گذاشتن روی چهارتایی شدن تیمش بوده است. جنجال اصلی او هم بابت صحنه زیر است که اعتقاد داشت دومین پنالتی آلومینیوم نباید از سوی داور اعلام می‌شد؛ هرچند عکس زیر به وضوح نشان می‌دهد موسی کولیبالی جلوی حرکت رحمان جعفری را گرفته است و احتمالا داور تصمیم درستی اتخاذ کرده است.

حتی اگر داور مسابقه و کمک‌های او در اتاق VAR اشتباه هم کرده باشند، شاید بهتر بود کسی مثل نصیرزاده که همواره بر ادای احترام به داوران فوتبال تاکید داشته، نباید اینگونه از کوره در می رفت تا صحنه‌های نه چندان جالبی خلق شود.

حضور مدیرعامل فولاد در اتاق VAR/ اعتراض عجیب نصیرزاده به داوری +عکس

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال ایران و النصر عربستان را پیش بینی کنید...

پربازدید امروز

آخرین خبرها

بازرگانی