نظرسنجی

نتیجه بازی السد قطر و پرسپولیس ایران را پیش بینی کنید...
بررسی پرونده‌های بین المللی در جلسه ۴ ساعته هیات مدیره پرسپولیس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

هیات مدیره باشگاه پرسپولیس صبح امروز (دوشنبه) جلسه ۴ ساعته‌ای را برگزار کرد.

به گزارش خبرورزشی، جلسه هیات مدیره باشگاه پرسپولیس صبح امروز برگزار شد و اعضای هیات مدیره به همراه رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در این جلسه حضور داشتند. این جلسه در شرایطی برگزار شد که برخی رسانه‌ها روز قبل از به تعویق افتادن این جلسه به واسطه برگزاری جلسه مجمع باشگاه در روز یکشنبه خبر داده بودند اما درنهایت مدیران پرسپولیس صبح امروز برای بررسی شرایط باشگاه صبح امروز گردهم آمدند.

رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس در مورد مباحث مطرح شده در جلسه امروز مدیران باشگاه نوشت: «هیات مدیره و مدیرعامل باشگاه که روز گذشته نشست سالیانه مجمع عمومی را برگزار کرده بودند، امروز هم به روال روزهای دوشنبه، تشکیل جلسه دادند. این نشست ۴ ساعت به طول انجامید و در جریان آن، بعضی پرونده‌های حقوقی مربوط به سنوات قبل از سال ۱۴۰۰ که در بندهای حسابرسی هم قرار داشت، مورد بررسی قرار گرفت و معاونت حقوقی باشگاه درباره آن‌ها توضیحاتی ارائه نمود. هیات مدیره همچنین با توجه به برگزاری مجمع سالانه از تلاش‌های مدیرعامل، معاونان، مدیران و پرسنل باشگاه تشکر و قدردانی کرد. در نشست امروز، گزارشی هم از آخرین روند پرونده‌های بین‌المللی ارائه شد. مسائل روز باشگاه چون برگزاری مسابقات، شرایط تیم‌های مختلف باشگاه و میزبانی پرسپولیس در رقابت لیگ نخبگان در کشور ثالث و موارد دیگر نیز در قالب گزارش‌های مختلف ارائه و استماع شد و تبادل نظر و تصمیم‌گیری صورت گرفت.»

همان طور که رسانه رسمی باشگاه تاکید کرد در جریان این جلسه بعضی پرونده‌های حقوقی مربوط به سنوات قبل از سال ۱۴۰۰ و در ادامه گزارشی از آخرین روند پرونده‌های بین‌المللی ارائه شد. این درحالی است که روز قبل برخی رسانه‌ها مدعی شده بودند اعضای هیات مدیره از بدهی‌های باشگاه پرسپولیس به بازیکنان خارجی خبر نداشته و باشگاه پرسپولیس بدون مجوز هیات مدیره اقدام به ارسال نامه رسمی به فیفا کرده تا مطالبات دیاباته، پریرا و باهویی از محل مطالبات این باشگاه در فیفا پرداخت شود!

این ادعا در شرایطی توسط برخی رسانه‌ها صورت گرفت که باشگاه پرسپولیس با توجه به تحریم‌های موجود و همین طور مشکل نقدینگی برای پرداخت بدهی خارجی خود هیچ چاره ای جز پرداخت بدهی‌ها از طریق پاداش‌های بلوکه شده اش ندارد و اعضای هیات مدیره نیز به خوبی از این محدودیت آگاه هستند و خوب می دانند برای تسویه بدهی‌های خارجی خود به هیچ وجه قادر نیستند مسیرهای دیگری را امتحان کنند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی السد قطر و پرسپولیس ایران را پیش بینی کنید...

پربازدید امروز

آخرین خبرها

بازرگانی