نظرسنجی

نتیجه بازی السد قطر و پرسپولیس ایران را پیش بینی کنید...
تحسین بارسای فلیک؛ این تیم یادآور روزهای اوج بایرن است!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

یوپ هاینکس بارسلونای هانسی فلیک را تحسین کرد و عنوان کرد که این تیم یادآور روزهای اوج بایرن مونیخ است.

به گزارش خبرورزشی، یوپ هاینکس به تمجید از هانسی فلیک پرداخت و اظهار داشت که بارسلونا تحت هدایت او به سبک بازی بهترین روزهای بایرن مونیخ نزدیک شده است. هاینکس، که سابقه موفقیت‌های فراوانی با بایرن و قهرمانی در لیگ قهرمانان با رئال مادرید را دارد، در گفت‌وگو با کیکر تأکید کرد که بارسلونای هانسی فلیک فراتر از انتظارات او عمل می‌کند.

او با اشاره به چالش‌های مربیگری در اسپانیا، گفت که فلیک توانسته با ارائه یک فوتبال جذاب و باکیفیت، احترام همگان را جلب کند. هاینکس در خصوص ویژگی‌های فلیک بیان کرد: «هانسی انسانی دوست‌داشتنی است که به برقراری ارتباط و ایجاد همدلی با بازیکنان و هواداران بارسلونا توجه ویژه‌ای دارد. او بازیکنانی کاملاً منطبق با فلسفه‌اش در اختیار دارد که روبرت لواندوفسکی نمونه بارز آن است. حتی رافینیا نیز به لطف او دستخوش تغییرات مثبتی شده و بارسلونا به سبک موردنظر فلیک بازی می‌کند. فلیک با کارایی مثبت و روحیه خوش‌بین خود، آرامش را به بارسا بازگردانده و رابطه خوبی با کارکنان باشگاه برقرار کرده است.»

هاینکس همچنین خاطرنشان کرد که از نظر سبک بازی، بارسلونا در حال حاضر یادآور تیم بایرن مونیخ در سال ۲۰۲۰ است که موفق به کسب شش‌گانه شد و ردپای ایده‌های تاکتیکی فلیک در این تیم به وضوح قابل مشاهده است. او ابراز خوشحالی کرد که فلیک توانسته سال‌های دشوار اخیر در تیم ملی را پشت سر بگذارد و اکنون مشتاقانه منتظر دیدار بارسلونا با بایرن در روز چهارشنبه است.

بیشتر بخوانید: بازگشت ستاره پرطرفدار به میادین با بازوبند کاپیتانی/ ماه‌ها در انتظار این لحظه بودم

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی السد قطر و پرسپولیس ایران را پیش بینی کنید...

پربازدید امروز

آخرین خبرها

بازرگانی