نظرسنجی

نتیجه بازی السد قطر و پرسپولیس ایران را پیش بینی کنید...
دوشنبه ۳۰ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۱
۳ |
۱۱
پشیمانی بیرانوند از مصاحبه با یکی از خبرگزاری‌ها
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

علیرضا بیرانوند از مصاحبه‌ خود با یکی از رسانه‌ها پشیمان شد.

به گزارش خبرورزشی، علیرضا بیرانوند دروازه‌بان سابق پرسپولیس روز گذشته در گفتگو با یکی از خبرنگاران نزدیک به خود مصاحبه ای انجام داد و تاکید قصد اتهام زدن به هیچکس را نداشته است.

او در مصاحبه به خبرگزاری کار ایران چنین گفت: واقعیتش من قصد اهانت و اتهام زنی به کسی را نداشتم و امیدوارم دوستان چنین برداشتی نکرده باشند، هیچ وقت نخواسته‌ام موجب ناراحتی یا مکدر کردن خاطر کسی شوم، من صرفاً از تلاش شبانه روزی برخی‌ها بابت جوسازی و فشار علیه‌ام دلخور بودم و این فشار روانی باعث شد تا آن اظهارات مطرح شود.

بیرانوند در این مصاحبه اگرچه به نوعی اظهارات قبلی‌اش مبنی بر پرداخت شیرینی به عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس را تکذیب کرد اما از واژه عذرخواهی که مدنظر کمیته انضباطی بود استفاده نکرد. به معنای دیگر بیرانوند در این مصاحبه چند خطی ادعای خودش را تکذیب کرد اما از واژه‌ای که معنای عذرخواهی و ندامت و پشیمانی داشته باشد استفاده نکرد.

اما موضوع زمانی جالب تر شد که این مصاحبه دقایقی بعد از روی خروجی خبرگزاری ایلنا برداشته شد تا ابهامات باز هم افزایش پیدا کند. به نوعی که این ابهام ایجاد شود که بیرانوند از مصاحبه‌ خود پشیمان شده و درخواست کرده تا بلافاصله اظهارنظرش از روی خروجی این رسانه برداشته شود.

حال باید منتظر بود و دید بالاخره علیرضا بیرانوند چه موضعی در قبال ادعای پرداخت شیرینی به یکی از اعضای هیات مدیره پرسپولیس خواهد گرفت چرا که باشگاه پرسپولیس به هیچ وجه قصد کوتاه آمدن از شکایت خود را نداشته و تصمیم دارد تا حاصل شدن نتیجه نهایی شکایت قضایی و کیفری خود را از بیرانوند ادامه دهد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی السد قطر و پرسپولیس ایران را پیش بینی کنید...

پربازدید امروز

آخرین خبرها

بازرگانی