نظرسنجی

نتیجه بازی السد قطر و پرسپولیس ایران را پیش بینی کنید...
آینده سهراب در گروی یک جلسه/ مربی موقت استقلال ماندگار می‌شود؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

حضور سهراب بختیاری زاده مربی موقت استقلال در کادرفنی سرمربی جدید قطعی نیست.

به گزارش خبرورزشی، اگرچه مصطفی کارخانه، عضو هیات مدیره استقلال در مصاحبه شب گذشته از حضور سهراب بختیاری‌زاده در کادرفنی جدید استقلال و به عنوان دستیار پیتسو موسیمانه خبر داد اما طبق اخبار رسیده او هنوز در این باره تصمیم نهایی نگرفته است.

قرار است در بازگشت استقلال از تهران بختیاری‌زاده جلسه‌ای با پیتسو موسیمانه برگزار کند و بعد از آن در مورد حضور در کادرفنی مربی اهل آفریقای جنوبی تصمیم‌گیری خواهد کرد.

بختیاری‌زاده برای ۳ بازی برابر هوادار، ذوب آهن و بازی فردا شب برابر النصر به عنوان مربی موقت استقلال انتخاب شد و امور فنی تیم را تا انتخاب سرمربی جدید زیر نظر داشت اما حالا خیلی‌ها دوست دارند بدانند تکلیف سرمربی جدید آبی‌ها چه می‌شود.

گفته می‌شود بختیاری زاده تمایل دارد در روند تصمیم‌گیری فنی تیم حضور داشته باشد و به همین دلیل هم در بازگشت به تهران جلسه‌ای با موسیمانه برگزار می‌کند تا در مورد ادامه کار در این تیم تصمیم‌گیری کند.

آنچه مسلم است بازی با النصر آخرین حضور سهراب بختیاری‌زاده به عنوان مسوول فنی استقلال خواهد بود و باید دید آیا در پایان این بازی حضور او در جمع آبی‌پوشان ادامه دار خواهد بود یا نه. 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی السد قطر و پرسپولیس ایران را پیش بینی کنید...

پربازدید امروز

آخرین خبرها

بازرگانی