نظرسنجی

آیا پیتسو موسیمانه می تواند این استقلال را از بحران نجات بدهد؟
علی خطیر: سعید دقیقی در نساجی!؟ دروغ است؛ وقتی ساکت الهامی را داریم، چرا باید دنبال سرمربی باشیم؟
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

علی خطیر در گفتگوی اختصاصی با خبرورزشی، شایعه مذاکره این باشگاه با سعید دقیقی را تکذیب کرد...

به گزارش خبرورزشی، علی خطیر، مدیرعامل باشگاه نساجی با رد شایعه مذاکره باشگاهش با سرمربی مستعفی شمس آذر قزوین، تاکید کرد نساجی در حال حاضر سرمربی توانمندی دارد و نیازی به مذاکره با سایر مربیان ندارد.

وقتی عصر امروز خبر رسید سعید دقیقی توافقی از شمس آذر قزوین جدا شده است، طبیعی بود مقصد بعدی این مربی یا خیبر خرم آباد باشد یا مس رفسنجان اما گویا بخش ورزشی یکی از خبرگزاری ها در گمانه زنی مقصد سعید دقیقی، نام نساجی را هم کنار خیبر و مس گذاشت و خبر داد احتمال دارد سرمربی کناره گیری کرده شمس آذر قزوین روی نیمکت یکی از این سه تیم بنشیند. به هرحال این که سعید دقیقی از تیم لیگ برتری پیشنهاد داشته باشد، قطعی است چراکه در غیر این صورت، بدون داشتن پیشنهاد، از شمس آذر جدا نمی شد و با این تیم سر می کرد اما این که نام نساجی کنار نام دو تیمی بیاید که سرمربی موقت دارند عجیب است. مس رفسنجان بعد از جدایی نویدکیا دنبال سرمربی است و خیبر خرم آباد هم بعد از جدایی رضا مهاجری از مربی برزیلی خود خیری ندیده و سرمربی جدید می خواهد اما آیا نساجی هم چشم به دقیقی دارد؟

وقتی این سوال را از علی خطیر پرسیدیم، جواب داد؛ سعید دقیقی؟ اشتباه نشنیدید؟ سعید دقیقی و نساجی؟

بله، در فضای مجازی به نقل از یکی از خبرگزاری ها پخش شده که مقصد سعید دقیقی، یکی از سه تیم نساجی، خیبر و مس رفسنجان است...

نه، اصلا چنین چیزی نیست. خیبر و مس را نمی دانم ولی ما هیچ مذاکره ای با سعید دقیقی نداشتیم و نخواهیم داشت. سعید دقیقی مربی جوان و توانمندی است اما گزینه ما نیست و هیچ حرفی با او نزدیم.

با سایر گزینه ها چطور؟

به هیچ وجه، ما سرمربی داریم و به توانایی های سرمربی خودمان و کادرفنی اش هم اعتقاد داریم. ساکت الهامی پرقدرت به هدایت نساجی مشغول است و ما هم با قاطعیت از ایشان حمایت می کنیم و تردید نداریم خیلی زود شرایط ما در جدول رده بندی تغییر خواهد کرد. توانمندی های ساکت را همه در مجموعه نساجی و مجموعه های دیگر دیده اند و طبیعی است وقتی ما یک سرمربی با این کیفیت داریم، دنبال سرمربی دیگری نباشیم.

پس نساجی را از لیست تیم های خواهان دقیقی خط بزنیم؟

ما در لیستی نبودیم که حالا خط بخوریم. اصلا لیستی در کار نبود، خبرسازی فضای مجازی بود. من از دوستان خواهش دارم به نساجی در خبرسازی نگاه ابزاری نداشته باشند. این که اسم باشگاه ما را بی دلیل وسط بکشند درست نیست. از رسانه های محترم نیز خواهش می کنم در این مسائل گمانه زنی نکنند و خبر دقیق و درست را به اطلاع مخاطب برسانند. این که بر پایه حدس و گمان یک مطلبی کار شود، نتیجه اش همین می شود که ناچاریم تکذیب کنیم.

در همین رابطه؛  مقصد جدید سعید دقیقی لو رفت! / سرمربی جدا شده شمس آذر به نیمکت خیبر نزدیک شد

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

آیا پیتسو موسیمانه می تواند این استقلال را از بحران نجات بدهد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

بازرگانی