نظرسنجی

آیا پیتسو موسیمانه می تواند این استقلال را از بحران نجات بدهد؟
یکشنبه ۲۹ مهر ۱۴۰۳ - ۲۰:۲۹
۰ |
۰
حساسیت عجیب ساسان انصاری به اسم آلومینیوم!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ساسان انصاری برای سومین بازی متوالی دروازه آلومینیوم اراک را باز کرد...

به گزارش خبرورزشی، ساسان انصاری، کاپیتان فولاد خوزستان که فصل گذشته در هر دو بازی رفت و برگشت این تیم مقابل آلومینیوم دروازه تیم اراکی را باز کرده بود، امروز برای بار سوم موفق به گلزنی برابر این تیم شد.

گلی که امروز ساسان انصاری در چهل و چهارمین دقیقه بازی به آلومینیوم زد، اگرچه در نهایت منجر به امتیازگیری برای فولاد در اراک نشد اما او را صاحب یک رکورد جالب کرد؛ ساسان انصاری در سه بازی متوالی دروازه آلومینیوم اراک را باز کرده است.

ابتدا نوزدهم آبان ماه سال ۱۴۰۲ فولاد که آن زمان ایگناسیو مارتینز سرمربی اش بود، با نتیجه یک بر صفر و با تک گل ساسان انصاری آلومینیوم را در اهواز شکست داد و سپس دوازدهم اردیبهشت ماه امسال در هفته بیست و پنجم لیگ برتر بیست و دوم، دو تیم با نتیجه مساوی یک - یک در اراک به کار خود خاتمه دادند که گل اول بازی را ساسان انصاری برای فولاد به ثمر رساند و اراک هم با گل محمد امین کاظمیان بازی را به تساوی کشاند.

کامبک جواب کامبک

جالب اینجاست که امشب هم همین دو بازیکن برای فولاد و آلومینیوم گل زدند. ابتدا کاظمیان از روی نقطه پنالتی در دقیقه ۱۷ دروازه فولاد را باز کرد تا او هم گل فصل قبل خود مقابل فولاد را تکرار کرده باشد و در ادامه، وقتی احسان پهلوان دقیقه ۴۲ بازی را به تساوی کشاند، نوبت به ساسان انصاری رسید که در دقیقه ۴۴ بازی را به نفع فولاد تغییر دهد. البته این آخرین کامبک بازی نبود و فولاد در ادامه غافلگیر شد. در نیمه دوم ابتدا عارف حاجی عیدی بازی را به تساوی کشاند، سپس محمد امین کاظمیان باز هم از روی نقطه پنالتی گلزنی کرد تا خودش را دو گله و تیمش را سه گله کند و میخ آخر تابوت فولاد هم گل دقیقه ۷۳ رحمان جعفری بود.

گل ساسان انصاری را ببینید: ویدیو| گل دوم فولاد به آلومینیوم با ضربه سر دیدنی انصاری/ کامبک کامل شد

در نهایت فولاد با نتیجه ۴ بر ۲ مغلوب آلومینیوم شد تا مجتبی حسینی ۳ امتیاز شیرین از یحیی گل محمدی بگیرد. حسینی سال ها دستیار یحیی گل محمدی بود.

در همین رابطه بخوانید: زیباترین بازی لیگ در اراک؛ کامبک مجتبی در جواب کامبک یحیی/ آلومینیوم تا شد اما نشکست و فولاد را خم کرد!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

آیا پیتسو موسیمانه می تواند این استقلال را از بحران نجات بدهد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

بازرگانی