نظرسنجی

آیا پیتسو موسیمانه می تواند این استقلال را از بحران نجات بدهد؟
زیباترین بازی لیگ در اراک؛ کامبک مجتبی در جواب کامبک یحیی/ آلومینیوم تا شد اما نشکست و فولاد را خم کرد!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تیم‌های آلومینیوم در یک بازی تماشایی و پرگل از هفته هشتم رقابت‌های لیگ برتر مقابل فولاد به برتری رسید.

به گزارش خبرورزشی، تیم‌های آلومینیوم و فولاد امروز در آخرین روز از هفته هشتم رقابت‌های لیگ برتر در ورزشگاه امام خمینی اراک به مصاف هم رفتند که این دیدار درنهایت با نتیجه ۴-۲ به سود فولادی‌ها به پایان رسید.

تیم آلومینیوم در دقیقه ۱۶ روی اشتباه محاسباتی علی نعمتی در پاس به عقب توپ و خطای اتکیر یوسوپوف دروازه‌بان فولاد صاحب ضربه پنالتی شد که محمد امین کاظمیان موفق شد تیم مجتبی حسینی را به گل اول برساند. در حالی که چیزی به پایان نیمه نخست باقی نمانده بود فولادی‌ها در دقیقه ۴۲ روی حرکت احسان پهلوان در قلب دفاع آلومینیوم با ضربه فنی این بازیکن ریزنقش به گل تساوی رسید و دو دقیقه بعد یعنی در دقیقه ۴۴ شاگردان یحیی گل‌محمدی با گلزنی ساسان انصاری کامبک زدند و برنده نیمه نخست شدند.

در نیمه دوم عارف حاجی عیدی در دقیقه ۵۳ روی شوت جفت و جور نشده مهاجم آلومینیوم با ضربه سری هوشمندانه گل دوم تیمش را به ثمر رساند تا دوباره همه چیز در اراک به تساوی کشیده شود. اما این پایان کار نبود و محمد امین کاظمیان در دقیقه ۶۷ باز هم از روی نقطه پنالتی موفق به دبل گلزنی شد و آلومینیوم را مانند نیمه نخست یکبار دیگر از فولاد پیش انداخت. شاگردان مجتبی حسینی که با این گل روحیه مضاعفی در خانه گرفته بودند توسط رحمان جعفری که با گرفتن پنالتی پایه‌گذار پیروزی تیمش شده بود این بار خودش روی ارسال امین جهان در دقیقه۷۳ با ضربه سری تماشایی گل چهارم آلومینیوم را به ثمر رساند تا کار فولاد برای بازگشت سخت شده و در نهایت این تیم مجتبی حسینی باشد که در ماراتن کامبک‌ها به پیروزی برسد.  

آلومینیوم با این پیروزی ۱۲ امتیازی شد و به رده ششم صعود کرد و فولاد نیز با این شکست با ۱۴ امتیاز در رده چهارم قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: ویدیو| اشتباه مهلک نعمتی و دروازه‌بان فولاد و هدیه به هافبک آلومینیوم

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

آیا پیتسو موسیمانه می تواند این استقلال را از بحران نجات بدهد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

بازرگانی