نظرسنجی

آیا پیتسو موسیمانه می تواند این استقلال را از بحران نجات بدهد؟
لشکرکشی النصر عربستان با ۱۰ بازیکن خارجی مقابل استقلال
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تیم النصر در حالی در رقابت های لیگ نخبگان آسیا به مصاف استقلال می رود که از حضور ۱۰ بازیکن خارجی در لیست خود بهره می برد.

به گزارش خبرورزشی، تیم استقلال در هفته سوم رقابت های لیگ نخبگان آسیا یکم آبان ۱۴۰۳ به مصاف النصر عربستانی می رود که پس از الهلال و الاتحاد در رتبه سوم جدول رده بندی لیگ عربستان قرار دارد و استقلالی ها یازدهم جدول رده بندی لیگ برتر کشورمان هستند.

اما نکته مورد توجه، تعداد بازیکنان خارجی حاضر در تیم النصر عربستان است که نشان می دهد حریف بسیار سختی مقابل استقلالی ها خواهد بود. تیم النصر عربستان از ۱۰ بازیکن خارجی در لیست خود بهره می برد که با توجه به قوانین کنفدراسیون فوتبال آسیا می تواند همزمان از همه بازیکنانش در این رقابت ها استفاده کند.

کریستیانو رونالدو، سادیو مانه، مارسلو بروزوویچ، آیمریک لاپورت، اوتاویو مونتیرو، اندرسون تالیسکا، محمد سیماکان، بنتو متئوس، ویسلی تکسیرا و گابریل آنجیلو بازیکنان خارجی تیم النصر هستند که این تیم می تواند از آنها مقابل تیم استقلال استفاده کند.

رافائل سیلوا، دیدیه اندونگ، گائل کاکوتا، جلال الدین ماشاریپوف و گوستاوو بلانکو نیز بازیکنان خارجی تیم استقلال هستند که می توانند مقابل النصر عربستان به میدان بروند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

آیا پیتسو موسیمانه می تواند این استقلال را از بحران نجات بدهد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

بازرگانی