نظرسنجی

آیا پیتسو موسیمانه می تواند این استقلال را از بحران نجات بدهد؟
ما نجات پیدا کردیم و خوش‌شانسیم که مودریچ را داریم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

رئال مادرید به لطف پاس زیبای لوکا مودریچ گل پیروزی را به سلتاویگو زد و آنچلوتی از عملکرد بازیکنانش به ویژه لوکیتا رضایت خاطر دارد.

به گزارش خبرورزشی، در هفته دهم لالیگای اسپانیا، رئال مادرید موفق شد با نتیجه ۲-۱ سلتاویگو را در خانه‌اش شکست دهد. این دیدار در ورزشگاه بالایدوس برگزار شد و کیلیان امباپه که به تازگی از مصدومیت بازگشته بود، در دقیقه ۲۰ اولین گل بازی را برای رئال مادرید به ثمر رساند. در نیمه دوم و در دقیقه ۵۱، ویلوت سوودبرگ موفق شد با یک گل، بازی را به تساوی بکشاند. اما ورود لوکا مودریچ به زمین تغییر بزرگی ایجاد کرد. او با یک پاس درخشان وینیسیوس جونیور را در موقعیت گلزنی قرار داد و وینیسیوس هم گل دوم و پیروزی‌بخش رئال را به ثمر رساند.

رئال مادرید با این پیروزی ۲۴ امتیازی شد و به بارسلونا نزدیک شد، اگرچه یک بازی بیشتر از رقیب هفته آینده‌اش انجام داده است. سلتاویگو با این شکست ۱۳ امتیازی باقی ماند و در رده دهم جدول قرار گرفت.

کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، در نشست خبری درباره بازی و برخی اتفاقات آن صحبت کرد. او از عملکرد درخشان لوکا مودریچ تعریف کرد و گفت: «مودریچ فوق‌العاده است. پاس او بی‌نظیر بود و ما را نجات داد. او همیشه به تیم کمک می‌کند، چه فیکس باشد چه نه. رئال مادرید خوش‌شانس است که او را دارد و ما همه به همکاری با او افتخار می‌کنیم.»

در ادامه آنچلوتی به موضوع ۲۰۰ بازی برای رئال مادرید نیز اشاره کرد و با شوخی گفت: «سؤال اینجاست که در چند تا از این ۲۰۰ بازی بدون سختی به پیروزی رسیدیم؟ باید بگویم حتی یک بازی هم بدون زحمت نبوده!»

همچنین وقتی از او درباره عصبانیت جود بلینگام از دست وینیسیوس جونیور سؤال شد، آنچلوتی پاسخ داد: «متوجه این اتفاق نشدم، اما اگر چنین کاری کرده نشان از جرأت او دارد. کارش را دوست دارم. در پایان بازی هم یکدیگر را در آغوش گرفتند، پس مشکلی وجود ندارد.»

در مورد عملکرد کلی تیم، آنچلوتی بیان کرد: «تا آخر جنگیدیم اما می‌توانستیم بهتر بازی کنیم. در برخی لحظات خوش‌شانس بودیم و پاس مودریچ واقعاً ما را نجات داد.»

او همچنین به تغییرات تاکتیکی اشاره کرد و گفت: «پست بلینگام را تغییر دادیم و او را در موقعیت جدیدی امتحان کردیم که به نظرم خوب بود و من از عملکردش راضی‌ام. اما شوامنی را هم در پست دیگری امتحان کردیم که آن‌طور که انتظار داشتم پیش نرفت. این اشتباه من بود.»

بیشتر بخوانید: خبر تلخ برای لیورپولی‌ها؛ ستاره متعصب آنفیلد به رئال نزدیک‌تر شد!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

آیا پیتسو موسیمانه می تواند این استقلال را از بحران نجات بدهد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

بازرگانی