نظرسنجی

آیا پیتسو موسیمانه می تواند این استقلال را از بحران نجات بدهد؟
شنبه ۲۸ مهر ۱۴۰۳ - ۲۲:۵۰
۰ |
۰
عکس| پیشکسوتان سپاهان در جمع طلایی‌پوشان
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تمرین امروز تیم فوتبال سپاهان میزبان پیشکسوتان این باشگاه بود.

عصر امروز مدیرعامل باشگاه سپاهان به همراه حسین چرخابی، رضا ناظم، دکتر مصطفی میرقادری، جعفر خلیلیان، کریم قنبری و بابک برزمهری از پیشکسوتان و مربیان سابق سپاهان با حضور در تمرین امروز، با بازیکنان و اعضای کادر فنی دیدار کردند.

احمد یوسف‌زاده، مدیرعامل باشگاه سپاهان در این بازدید با اشاره به اهمیت حضور پیشکسوتان در کنار تیم گفت: من در روزهای گذشته از پیشکسوتان عزیز درخواست کردم که در کنار سپاهان باشند؛ روزهای فشرده‌ای پیش‌رو داریم و در این مسیر به حمایت همه علی‌الخصوص پیشکسوتان سپاهان نیاز داریم.

وی ادامه داد: پیشکسوتان سپاهان مایه افتخار و دلگرمی سپاهان هستند و خوشحال هستم که در اینجا حضور دارند؛ امیدوارم شرایط سپاهان با حضور و دلگرمی آن‌ها همیشه رو به جلو و موفقیت باشد.

حسین چرخابی، مربی اسبق سپاهان و پیشکسوت فوتبال در جمع بازیکنان این تیم گفت: رمز موفقیت یک تیم فوتبال، مهمتر از هرچیز، همدلی و به معنای واقعی «تیم بودن» است.

وی خطاب به بازیکنان سپاهان گفت: شما برای تیمی بازی می‌کنید که هواداران دلسوز آن، با سپاهان زندگی می‌کنند و سال‌هاست که زندگی آن‌ها به سپاهان گره خورده است.

مربی پیشین سپاهان تصریح کرد: مردم اصفهان علاقه بسیاری به سپاهان دارند و طرفدار این تیم هستند؛ این باشگاه بیش از ۷ دهه قدمت دارد و مطمئنم بازیکنان تیم به خاطر این پیراهن و نام سپاهان و نام خودشان، همه تلاش خود را برای موفقیت تیم به کار می‌گیرند.

دکتر مصطفی میرقادری، از پیشکسوتان سپاهان نیز در این جلسه گفت: به نظرم یک فوتبالیست خوب باید در کنار فوتبال، تحصیلات خود را نیز ادامه دهد. شرایط فوتبال به میزان قابل توجهی پیشرفت کرده و امروز امکانات قابل توجهی به نسبت دوران فوتبال ما وجود دارد و همه چیز متفاوت است؛ امیدوارم با آمادگی بدنی بازیکنان تیم و شرایطی که وجود دارد، وضعیت تیم هر روز بهتر شود.

ژوزه مورایس، سرمربی سپاهان نیز در این جلسه با استقبال از حضور پیشکسوتان سپاهان در جمع بازیکنان تیم گفت: همیشه از حضور بازیکنان قدیمی و مربیان قدیمی سپاهان در کنار تیم خوشحال می‌شوم؛ همیشه خوشحال می‌شوم که شما را در کنار تیم ببینم و امیدوارم همواره با حضور خود، زمینه ارتقای شرایط روانی سپاهان را فراهم کنید.

وی افزود: همه پیشکسوتان برای ما مهم هستند زیرا آن‌ها هستند که باشگاه را به اینجا رسانده‌اند بنابراین امیدوارم همواره حضور پیشکسوتان را در کنار بازیکنان تیم شاهد باشیم.

عکس| پیشکسوتان سپاهان در جمع طلایی‌پوشان

عکس| پیشکسوتان سپاهان در جمع طلایی‌پوشان

عکس| پیشکسوتان سپاهان در جمع طلایی‌پوشان

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

آیا پیتسو موسیمانه می تواند این استقلال را از بحران نجات بدهد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

بازرگانی