نظرسنجی

راه فوری نجات استقلال از بحران فعلی چیست؟
کلوب| اوضاع استقلال با سرمربی خارجی هم بهتر نخواهد شد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

شکست سنگینی که استقلال مقابل ذوب آهن تجربه کرد، حتی برای رقیبان آبی ها هم قابل پیش بینی نبود.

سومین شکست فصل آبی پوشان پایتخت به بدترین شکل ممکن بود تا آبی پوشان بیشتر متوجه عمق مشکلات و کمبودها و خلأ ها باشند، آبی پوشان با این شکست باید به خود بیایند شاید از خواب بیدار و رفتن خود را به تعویق بیندازند. استقلالی که به جز چند موقعیت نصفه و نیمه در نیمه اول از نظر فنی در زمین حرفی برای گفتن نداشت اما اشتباهات پشت سر هم در دفاع و بی تجربگی دروازه بان تیم از یک طرف و عدم حمایت و پشتیبانی مدیریت و مالک باشگاه از تیم باعث شکل گرفتن این شکست سخت و سنگین شد.

نمی خواهیم قابلیت های تیم ذوب آهن را در شکل گرفتن این برد پرگل و شیرین زیرسؤال ببریم، یک تیم باید در چنین موقعیت هایی از ضعف و بحران حریف مقابل خود نهایت استفاده را ببرد و ذوب آهن هم سربلند بیرون آمد. این نه اولین شکست بد و تلخ و سنگین آبی پوشان بود و نه قرار است آخرین آن باشد اما استقلالی ها برای اینکه بتوانند از این بحران به وجود آمده توسط خودشان رهایی پیدا کنند، باید کمی با یکدیگر همدل و همقسم شوند.

تا زمانی که مدیریت و مالک در یک طرف ترازو و کادرفنی و بازیکنان در طرف دیگر آن قرار بگیرند، اوضاع استقلال با هیچ عامل خارجی بهتر و آرام تر نخواهد شد.

محمود فخرالحاج| باشگاه خبرنگاران آزاد

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • هوادار IR ۱۸:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۸
    رسانه حواسش باشه. سه باختو اعلام کردن چهار باخت
  • ۴۴۴۴ همیشه آبی ۷۷۷۷۷۷۷ IR ۱۸:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۸
    شانس قهرمانی استقلال در حد صفره چرا که همین الان ۹ امتیاز از رقیب عقب افتاده ضمنا این تیم جنسش جور نیست و بازیکن باکیفیت کم داره استقلال پنج یا شش مدافع میانی داره که حتی یکیشون در حد فیکس استقلال نیست استقلال فقط یک دفاع راست داره که فوق تهاجمیه! استقلال خط هافبکی بسیار ناهماهنگ داره و از همه بدتر استقلال فوروارد نداره چراکه بلانکو بعد از رفتن نکونام اصلا نمیدونه توی زمین چیکار باید بکنه استقلال این فصل رو به باد داد حیف . . .

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

راه فوری نجات استقلال از بحران فعلی چیست؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

بازرگانی