نظرسنجی

راه فوری نجات استقلال از بحران فعلی چیست؟
مصاف سه‌گانه اکرم عفیف با فوتبال ایران در ۲۰ روز
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ستاره جاودانه فوتبال قطر در طول ۲۰ روز برای سومین بار مقابل یک تیم ایرانی حاضر می‌شود.

به گزارش خبرورزشی، اکرم عفیف، ستاره تیم ملی قطر و باشگاه السد که برای دومین بار نامزد دریافت جایزه بهترین بازیکن سال کنفدراسیون فوتبال آسیا شده قرار است این بار در قالب تیم پیراهن تیم باشگاهی اش مقابل یک تیم ایرانی صف آرایی کند.

این مهاجم ۲۷ ساله و البته روی اعصاب قطری در جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ با عملکرد فوق‌العاده خود، ۸ گل و ۳ پاس گل به ثبت رساند و به عنوان بهترین بازیکن و بهترین گلزن این مسابقات شناخته شد. عفیف همچنین در فصل ۲۰۲۴-۲۰۲۳ لیگ ستارگان قطر نقش مهمی ایفا کرد و با زدن ۲۶ گل و ۱۱ پاس گل در ۲۲ بازی، به السد کمک کرد تا عنوان قهرمانی را دوباره به دست بیاورد و خود نیز به عنوان بهترین بازیکن لیگ انتخاب شود.

او حالا با همان کری‌های عجیب و غریب اش قرار است مقابل پرسپولیس قرار بگیرد. او روز ۹ مهر با تیم السد مقابل استقلال به میدان رفت که موفق به گلزنی هم شد و با شادی پس از گلی که داشت روی اعصاب فوتبالدوستان ایران سوهان کشید. او روز قبل ۲۶ مهر با پیراهن تیم ملی قطر رو در روی تیم ملی ایران قرار گرفت و با ۴ گل درهم شکست تا یک شکست بزرگ را تجربه کند و حالا قرار است روز ۳۰ مهر با پیراهن السد مقابل پرسپولیس قرار بگیرد تا طی ۲۰ روز سه بار مقابل دو تیم باشگاهی ایران و تیم ملی فوتبال کشورمان قرار گرفته باشد. او در دو بازی قبلی یک پیروزی و یک شکست را تجربه کرده و باید دید در بازی با پرسپولیس چه خواهد کرد.

تردیدی نیست که هم مدافعان پرسپولیس و هم اکرم عفیف به واسطه رویارویی‌های مختلف ملی و باشگاهی طی سال‌های اخیر شناخت خوبی از هم دارند و به خوبی از نقاط قوت و ضعف هم آگاهی دارند و گاریدو هم قطعا برای مهار او برنامه‌های ویژه ای خواهد داشت.

به نظر شما برنده این جدال بزرگ کدام طرف خواهد بود؟ اکرم عفیف و السد یا گاریدو و خط دفاعی پرسپولیس.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

راه فوری نجات استقلال از بحران فعلی چیست؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

بازرگانی