پوگبا: از منچسترسیتی پیشنهاد داشتم/ زلاتان با من تماس می‌گیرد؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پل پوگبا فاش کرد که در سال ۲۰۲۲ و بعد از ترک منچستریونایتد پیشنهاد پپ گواردیولا و باشگاه منچسترسیتی را رد کرده بود.

به گزارش خبرورزشی، پل پوگبا در سال ۲۰۲۲ پس از پایان قراردادش با منچستریونایتد و گذراندن شش سال در این تیم، باید در مورد آینده خود تصمیم حساسی می‌گرفت و در این مقطع فرصت داشت تا به تیم رقیب سنتی شیاطین سرخ بپیوندد، اما پیشنهاد منچسترسیتی و پپ گواردیولا را نپذیرفت.

از این هافبک فرانسوی در گفت‌وگویی با نشریه گاتزتا پرسیده شد که آیا در تابستان ۲۰۲۲ پیشنهادی از سوی منچسترسیتی دریافت کرده بود، و او پاسخ داد: «بله.»

پوگبا پس از بازگشت به یوونتوس تنها در ۱۲ بازی برای این تیم ایتالیایی به میدان رفت و به جرم دوپینگ آینده او در هاله‌ای از ابهام قرار گرفت. محرومیت ۴ ساله پوگبا به ۱۸ ماه کاهش پیدا کرد اما همچنان مشخص نیست که آینده‌ای در یوونتوس خواهد داشت یا خیر.

این ستاره در مورد پیوستن به زلاتان ایبراهیموویچ، دوست و هم‌تیمی سابقش در میلان، گفت: «ایبرا همیشه یک اسطوره برای باشگاه خواهد بود و با تجربه‌اش می‌تواند کمک زیادی به میلان کند. آیا او با من تماس می‌گیرد تا به روسونری بپیوندم؟ زلاتان می‌داند که من با یوونتوس قرارداد دارم و در حال حاضر نمی‌توانم خودم را با پیراهن تیم دیگری تصور کنم. تمام تمرکزم روی بازگشت به میادین با پیراهن یوونتوس است.»

بیشتر بخوانید: قول می‌دهم پوگبای بهتری خواهید دید/ همه رهایم کردند ولی خشمگین برمی‌گردم!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

بازرگانی