نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال و ذوب آهن را پیش بینی کنید؟
با این تیم ملی به زودی به مشکل برمی‌خوریم/ استفاده ازدفاع چپ‌پا در دفاع راست چه دلیلی داشت!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال کشورمان بر این اعتقاد است که شرایط این تیم با وجود اشتباهات مهلک در خط دفاعی می‌تواند در آینده برای تیم ملی دردسرساز شود.

به گزارش خبرورزشی، رسول کربکندی پیشکسوت اسبق فوتبال کشورمان در صحبتی که با خبرورزشی انجام داد، در خصوص برد پرگل تیم ملی مقابل قطر اظهار داشت: «تا وقتی که ما گل دوم را زدیم تقریبا بازی یک طرفه نبود و آنها ما را تحت فشار گذاشته بودند ولی بعد از گل دوم و آن اشتباهی که بین مدافع و دروازه‌بان شان به وجود آمد تیم قطر سراسیمه برای جبران نتیجه جلو آمد و به ما فضا داد. ما هم اگر خوش شانس‌تر بودیم می‌توانستیم حتی شش گل بزنیم. ما دوبار توپ را به تیر زدیم و یکی دو گل هم در موقعیت آفساید به ثمر رساندیم».

وی افزود: «من پیش از شروع مسابقه روی توپ‌های مستقیم هشدار داده بودم و این را در صحبت با رسانه‌ها گفتم که اتفاقاً روی همین ضعف هم گل خوردیم. یک گل ساده روی بازی مستقیم قطری‌ها که معلوم بود روی این نقطه ضعف مان کار کرده بودند. ما اگر با این شرایط بخواهیم مقابل تیم‌های گردن کلفت آسیا به میدان برویم قطعاً به مشکل بر خواهیم خورد».

کربکندی درباره غیبت صالح حردانی در این دیدار تأکید کرد: «استفاده از یک بازیکن چپ پا در پست دفاع راست عجیب بود که واقعاً جای بحث دارد. خوشبختانه ما در لیگ کشورمان مدافع راست پا کم نداریم. حالا به هر دلیلی اگر بازیکن مان در پست دفاع راست دچار محرومیت یا مصدومیت شود نباید با وجود این همه مهره خودمان را تحت فشار قرار بدهیم و از نفرات غیر تخصصی در پست‌های حساس استفاده کنیم».

با این تیم ملی به زودی به مشکل برمی‌خوریم/ استفاده ازدفاع چپ‌پا در دفاع راست چه دلیلی داشت!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال و ذوب آهن را پیش بینی کنید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

بازرگانی