نظرسنجی

بهترین بازیکن ایران مقابل قطر از نگاه شما؟
تداوم صدرنشینی کاروان آذربایجان با درخشش لژیونر ایرانی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کاروان آذربایجان، صدرنشین لیگ یک آذربایجان در تقابل با تیم دوم جدول کامبک زد و بازی ۲ بر یک باخته را با پیروزی ۳ بر ۲ عوض کرد.

به گزارش خبر ورزشی، کاروان آذربایجان در هفته پنجم رقابت‌های لیگ دسته اول آذربایجان، ایمیشلی تیم دوم جدول رده‌بندی را با نتیجه ۳ بر ۲ شکست داد تا با ۱۵ امتیاز صدرنشینی خود را تداوم ببخشد.
شاگردان کنعان کریموف خیلی زود با گل دقیقه یک در حضور ۲۵۰۰ تماشاگر خودی از ایمیشلی پیش افتادند اما در ادامه این تیم میهمان بود که دو گل به ثمر رساند و تا آستانه تحمیل اولین شکست به کاروان رفت.
نبرد فینال گونه تیم‌های اول و دوم جدول تا دقیقه ۷۰ با نتیجه دو بر یک به سود میهمان جریان داشت تا اینکه در این دقیقه سرمربی کاروان دست به یک تغییر زد و عارف محمد علیپور مدافع ایرانی و تازه وارد کاروان را به میدان فرستاد. کاروان گل دوم را دقیقه ۶۸ پذیرفت و وقتی مدافع چپ این تیم در دقیقه ۷۰ آسیب دید کنعان کریموف، یکی از دو مدافع میانی را به جناح چپ برد و به عارف محمد علیپور که به تازگی به کاروان پیوسته، وظیفه بازی‌سازی از خط دفاع را داد.
عارف محمد علیپور هم در اولین حضور خود موفق عمل کرد و پایه گذار گل مساوی تیمش شد. در ادامه نیز کاروان گل سوم را به ثمر رساند تا با یک کام بک عالی صدر جدول را به تنهایی در اختیار داشته باشد. داور در این بازی نزدیک به ۱۰ دقیقه وقت اضافه لحاظ کرد و در این دقایق در حالی که تیم حریف تمامی مدافعان بلند قامت خود را برای زدن گل مساوی به خط حمله منتقل کرده و به بازی مستقیم روی آورده بود، عارف محمد علیپور تمام ضربه‌های سر اول را زد و چند باری هم موفق به طراحی ضد حمله سریع شد تا اولین حضورش در لیگ آذربایجان درخشان باشد. کاروان چهارشنبه آینده در هفته ششم لیگ یک آذربایجان میهمان موویک است.
مدافع ایرانی کاروان، با پیراهن شماره ۲۲ برای این تیم بازی کرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین بازیکن ایران مقابل قطر از نگاه شما؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

بازرگانی