نظرسنجی

بهترین بازیکن ایران مقابل قطر از نگاه شما؟
قول می‌دهم پوگبای بهتری خواهید دید/ همه رهایم کردند ولی خشمگین برمی‌گردم!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پل پوگبا برای اولین بار از زمان بخشیده شدن بخشی از محرومیتش ‏در مصاحبه‌ای مفصل شرکت و درباره روزهای سختی که پشت سر ‏گذاشته صحبت کرد.

پل پوگبا، هافبک فرانسوی که پس از بخشیده شدن بخشی از محرومیت دوپینگش، به میادین بازگشته است، در مصاحبه‌ای مفصل با شبکه ای‌اس‌پی‌ان از روزهای سختی که پشت سر گذاشته، صحبت کرد. او تأکید کرد که دوران دوری از فوتبال به او انگیزه‌ای جدید داده و آماده است نسخه‌ای بهتر از خود را به نمایش بگذارد.

پوگبا در این گفت‌وگو عنوان کرد که در دوران دوری از فوتبال، خشم درونی زیادی را تجربه کرده و حالا قصد دارد از این خشم به عنوان منبع انگیزه برای بازگشت قدرتمندانه به فوتبال استفاده کند. او گفت: "شک نکنید که پوگبای جدیدی را خواهید دید. من قول می‌دهم. البته منظورم به شکل مثبت است. از این برداشت منفی نکنید. عطش بیشتری برای موفقیت دارم و عزمم بیشتر شده است. احساس می‌کنم دوباره بچه‌ای هستم که قرار است اولین قرارداد حرفه‌ای خود را امضا کند. این خشم انگیزه من است و تمام تلاش خود را خواهم کرد تا به سطح قبلی خود بازگردم و حتی بهتر شوم. چرا که نه".

پوگبا همچنین به سختی‌هایی که در این دوران تحمل کرده اشاره کرد و گفت: "پل پوگبای مشهور دیگر از بین رفته است. در این مدت خیلی‌ها از من فاصله گرفتند. من که عادت داشتم دائما به هفته‌های مد دعوت شوم، می‌شنیدم که می‌گفتند نمی‌توانیم از پوگبا استفاده کنیم. حتی دوستانم هم دیگر به من تلفن نمی‌کردند. همه ما انسان هستیم و احساس داریم. می‌توانید تصور کنید که چقدر ناراحت بودم. اما این تجربه باعث شد بفهمم زندگی یعنی چه".

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین بازیکن ایران مقابل قطر از نگاه شما؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

بازرگانی