نظرسنجی

بهترین بازیکن ایران مقابل قطر از نگاه شما؟
دلایل خروج نام جواد نکونام از لیست گزینه های جانشینی محرم نویدکیا!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

صبح امروز روزنامه خبرورزشی به نقل از یکی از نزدیکان باشگاه مس رفسنجان نوشت جواد نکونام گزینه هدایت این تیم لیگ برتری نیست...

به گزارش خبرورزشی، بعد از کناره گیری محرم نویدکیا از مس رفسنجان، اگرچه باشگاه باز هم حرف سرمربی مستعفی خود را گوش کرد و تیم را به امیرحسین پیروانی، دستیار اول نویدکیا داد اما خیلی ها از طریق حامیان سیاسی و غیرسیاسی خود برای نشستن روی نیمکت این تیم متمول شهرستانی هجوم برده اند.

در این میان گفته شد برخی نزدیکان جواد نکونام هم برای لینک کردن سرمربی مستعفی استقلال به مس رفسنجان، کانال هایی زده اند اما امروز روزنامه خبرورزشی نوشت نام جواد نکونام اصلا در میان گزینه های سرمربیگری مس رفسنجان دیده نمی شود.

البته پیگیری های خبرنگار خبرورزشی مشخص کرد همکاری با جواد نکونام از طریق نزدیکانش به مدیران مس رفسنجان توصیه شده بود اما رفسنجانی ها با توجه به این نکته که جواد نکونام در استقلال با مدیران باشگاه به اختلاف خورد و در فولاد و تیم های قبلی خود هم ناسازگاری هایی با مدیریت داشت، قید این مربی را زدند و حتی حاضر به مذاکره با نکونام هم نشدند.

گویا علیرضا منصوریان، مسعود شجاعی، مهدی پاشازاده و چند مربی خارجی گزینه های نهایی مس رفسنجان هستند اما مدیران این باشگاه همچنان امیدوارند چند هفته ای با امیرحسین پیروانی به عنوان مربی موقت جلو بروند و سپس محرم نویدکیا را با کاهش دلخوری هایش به مس برگردانند.

پیش از این نیز در روزهایی که جواد نکونام با مدیران استقلال سرشاخ می شد، خیلی ها این پیش بینی را داشتند در صورتی که جواد نکونام از استقلال جدا شود، بعید است مدیری حاضر به همکاری با او باشد و برای خودش باتوجه به روحیات تهاجمی جواد نکونام، دردسر درست کند.

همچنین بخوانید: فیفا یک دلار هم به باشگاه پرسپولیس بابت اورونوف نمی‌دهد/ نکونام گزینه سرمربیگری این تیم نیست/ تیم دوم علی پروین «استقلال» است!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین بازیکن ایران مقابل قطر از نگاه شما؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

بازرگانی