نظرسنجی

بهترین بازیکن ایران مقابل قطر از نگاه شما؟
رئیس سازمان بازرسی: پاداش‌هایی که اعضای هیات رئیسه فوتبال بابت جام‌جهانی قطر گرفته بودند برگردانده شد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

رییس سازمان بازرسی کل کشور گفت: پیگیری داشتیم جهت عودت پاداشی که به اعضای هیات رییسه فدراسیون فوتبال بابت مسابقات جام جهانی قطر به آن‌ها پرداخت شده بود. خوشبختانه با پیگیری که صورت گرفت، آن‌ها هم این مبلغ رو عودت دادند.

ذبیح الله خدائیان در پاسخ به سوالی درباره  ورود سازمان بازرسی کل کشور به حوزه فوتبال و خرید چمن مناسب برای ورزشگاه‌ها گفت: در رابطه با فدراسیون فوتبال و باشگاه‌ها، در چند بخش برنامه نظارت و بازرسی داشتیم. یکی از موضوعات مربوط به خرید چمن‌ طبیعی برای ورزشگاه آزادی است. موضوع بعدی در مورد قراردادها و پرداختی‌ها است. متاسفانه بعد از حدود ۲۰ سال از عمر چمن طبیعی ورزشگاه آزادی فقط اقدام به ترمیم موضعی آن کرده بودند و خزانه این ورزشگاه نیز مشکل جدی داشت. با گزارش‌ها و هشدارهای داده شده با پیمانکار قرارداد بسته شده و در حال ترمیم چمن و استحکام ورزشگاه هستند.

رییس سازمان بازرسی کل کشور همچنین گفت: پیگیری داشتیم جهت عودت پاداشی که به اعضای هیات رییسه فدراسیون فوتبال بابت مسابقات جام جهانی قطر به آنها پرداخت شده بود و گفته شد که حالا بازیکن پاداش می‌گیرد، کادر فنی پاداش می‌گیرد ولی اینطور نیست که هر مدیری که می‌رود، او هم به همان اندازه پاداش بگیرد. خوشبختانه با پیگیری که صورت گرفت، آنها هم این مبلغ رو عودت دادند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین بازیکن ایران مقابل قطر از نگاه شما؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

بازرگانی