نظرسنجی

بهترین بازیکن ایران مقابل قطر از نگاه شما؟
یک آلمانی هدایت انگلیس را بر عهده گرفته؟/ کشور بزرگ بریتانیا دوباره فرو می‌پاشد!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

 هواداران تیم ملی انگلیس به تصمیم فدراسیون فوتبال این کشور (FA) برای انتصاب توماس توخل به‌عنوان سرمربی جدید واکنش تندی نشان داده‌اند.

به گزارش خبرورزشی، توماس توخل که به خاطر موفقیت‌هایش در باشگاه‌های بزرگی مانند چلسی و بایرن مونیخ شناخته می‌شود، به‌طور غیرمنتظره‌ای با فدراسیون فوتبال انگلیس به توافق رسید و از ماه ژانویه هدایت تیم ملی این کشور را بر عهده می‌گیرد. این مربی ۵۱ ساله جایگزین گرت ساوتگیت خواهد شد که پس از رساندن انگلیس به فینال یورو ۲۰۲۴ از سمت خود کناره‌گیری کرد و پس از او لی کارسلی به‌طور موقت تیم را هدایت کرد.

این انتصاب از آن جهت سر و صدای زیادی به پا کرده که توخل اولین مربی آلمانی خواهد بود که هدایت تیم ملی انگلیس را برعهده می‌گیرد. او همچنین به جمع معدود مربیان خارجی که تاکنون سرمربی تیم ملی انگلیس بوده‌اند (اسون گوران اریکسون از سوئد و فابیو کاپلو از ایتالیا) می‌پیوندد. با این حال برخی هواداران، به‌ویژه به‌خاطر رقابت تاریخی انگلیس و آلمان، با این تصمیم به‌شدت مخالفت کرده‌اند.

یکی از هواداران در توییتر نوشت: «کشور بزرگ بریتانیا دوباره فرو می‌پاشد. توماس توخل آلمانی است! بعد از این چه می‌شود؟ یک فرانسوی در وزارت دفاع؟»

هوادار دیگری نوشت: «توخل آلمانی سرمربی انگلیس؟ نه، ممنون. چنین چیزی را نمی‌پسندم، پایانش جز اشک چیزی نخواهد بود.»

از سوی دیگر کاربر دیگری امیدوارانه عنوان کرد: «عالی است، شاید بالاخره جام به خانه برگردد!» و دیگری اضافه کرد: «توماس توخل هدایت سه شیرها را به دست گرفته؟ آینده انگلیس واقعاً هیجان‌انگیز شده است.»

پیش از آغاز رسمی کار توخل، لی کارسلی قرار است در دو بازی پایانی لیگ ملت‌ها مقابل یونان و جمهوری ایرلند در ماه نوامبر، هدایت تیم را برعهده داشته باشد. قرارداد توخل از اول ژانویه ۲۰۲۵ به‌طور رسمی آغاز خواهد شد.

بیشتر بخوانید: جزئیات قرارداد توخل با تیم ملی انگلیس/ ۱۸ ماهه با نصف حقوق چلسی!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین بازیکن ایران مقابل قطر از نگاه شما؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

بازرگانی