نظرسنجی

بهترین بازیکن ایران مقابل قطر از نگاه شما؟
وظیفه مهم روی دوش سرخ‌پوشان/ پرسپولیسی‌ها: جواب توهین عفیف را در قطر می‌دهیم!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بازیکنان پرسپولیس برای شکست السد هم قسم شدند.

به گزارش خبرورزشی، اکرم عفیف در چند بازی اخیر خود با پیراهن تیم ملی قطر و السد حواشی مختلفی را داشته و به شدت کری خواند. حتی خوشحالی او بعد از گل به استقلال جنجال زیادی داشت و توهین آمیز بود. با این حال بچه های تیم ملی در زمین جواب عفیف ‌و یارانش را با چهار گل دادند و خود این بازیکن هم شب معمولی را پشت سر گذاشت. مدافعان تیم ملی اکرم را از کار انداختند و او چیزی برای گفتن نداشت.

حالا عفیف هفته بعد با پیراهن السد باید با پرسپولیس بازی کند. دیداری که اهمیت زیادی دارد و عفیف هم نمی‌خواهد در این بازی بازنده باشد. بازیکنان پرسپولیس هم که از جنجال های این بازیکن و توهینی کرده بود ناراحت بودند، برای بردن السد و شکست دوباره عفیف هم قسم شدند و می‌خواهند هر طور شده السد را شکست دهند و جواب توهین ستاره قطری را بدهند. در واقع قسمت دوم انتقام از قطری ها و اکرم عفیف باقی مانده و این وظیفه به پرسپولیس محول شده تا با برد قطر را به مقصد ایران ترک کند. 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • میثم IR ۱۴:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۵
    اولا که تیم ملی ایران و امیر قلعه‌نویی انتقام رو گرفتن با 4 گل و دوما تیم السد تیم متوسطیه و استقلال به راحتی می تونست شکستش بده و حاشیه هایی که قبل بازی برای تیم استقلال و جواد نکونام درست کردن باعث شد استقلال ببازه. بنابراین بردن این السد به این ضعیفی کار راحتیه و اگه استقلال قبل بازی وارد حاشیه نمی شد با اختلاف چند گل این تیم رو شکست می دادیم. پس نیازی نیست پرسپولیسی ها دنبال انتقام باشن چون اگه مدیران نفوذی استقلال رو وارد حاشیه نمی کردن استقلال به راحتی السد رو می برد
  • ابوالفضل IR ۱۶:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۵
    به امید خدا السد میزنه همه ایرانیان به جز اندک اقلیت طرفداران پرسپولیس.دعا میکنیم السد این تیم منفور رو ببره

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین بازیکن ایران مقابل قطر از نگاه شما؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

بازرگانی