نظرسنجی

بهترین بازیکن ایران مقابل قطر از نگاه شما؟
سردار آزمون به همه درس فوتبالی داد/ قطر هیچ حرفی برای گفتن نداشت/ استقلال بیشتر از همیشه به برد نیاز دارد/ مربی خارجی نشد یک ایرانی باتجربه کنار سهراب بایستد
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

پیشکسوت استقلال گفت: امیدوارم اتفاقات اخیر برای استقلال به گونه‌ای رقم بخورد که نتایج پیش روی این تیم باعث موفقیت استقلال در رقابت‌های داخلی و بین‌المللی بشود.

به گزارش خبرورزشی، علیرضا اکبرپور بازیکن اسبق استقلال و ملی‌پوش اسبق فوتبال‌مان در گفت‌وگو با خبر ورزشی، درباره پیروزی تیم ملی مقابل قطر با چهار گل اظهار داشت: باعث غرور و افتخار است که تیم ملی کشورمان در دیدار مقابل قطر که در این یکی دو سال گذشته با میزبانی جام جهانی و جام ملتها اتفاقات بزرگی را در فوتبالش رقم زده بود با این تعداد گل برنده می‌شود. من همیشه به سبک فوتبال تهاجمی اعتقاد داشتم و خیلی خوشحال شدم که تیم کشورمان در دیدار مقابل تیم قطر تا این اندازه تهاجمی و رو به جلو بازی کرد.

وی افزود: وقتی ما در تیم ملی‌مان مهره‌های تهاجمی مثل طارمی، آزمون، محبی و امثال این نفرات را داریم چرا نباید از وجود آنها در سیستم تهاجمی استفاده کنیم. البته یک تبریک هم باید به سردار آزمون گفت که روی گل سوم درس فوتبالی به همه داد و توانست با گذشت کردن شانس بهتر را به محبی بدهد و این جوان را از نظر روحی در شرایطی قرار بدهد که یک گل دیگر هم بزند. به نظرم گل چهارم محبی به خاطر حرکت خوب آزمون روی گل سوم بود.

سردار آزمون به همه درس فوتبالی داد/ قطر هیچ حرفی برای گفتن نداشت/ استقلال بیشتر از همیشه به برد نیاز دارد/ مربی خارجی نشد یک ایرانی باتجربه کنار سهراب بایستد

اکبرپور گفت: باید به آقای قلعه‌نویی تبریک گفت که این جسارت را داشت تا در دیدار مقابل تیم قطر تیم ملی را با شرایط تهاجمی به میدان بفرستند. واقعا تیم قطر هیچ حرفی برای گفتن روبروی این تیم تهاجمی ما نداشت. مردم ایران این سبک فوتبال را دوست دارند چون می‌دانند که نتیجه می‌دهد.

ملی‌پوش اسبق کشورمان اضافه کرد: امیدوارم این روند در ادامه رقابت‌ها هم برای تیم ملی کشورمان تکرار شود و در نهایت با اقتدار به جام جهانی صعود کنیم. امیدوارم این بچه‌ها که هر کدام تجربیات زیادی در سطح اروپا و بین‌المللی دارند بتوانند در رقابت‌های جام جهانی به مرحله بالاتر صعود کنند چون این تیم قطعاً این قابلیت را دارد.

بازیکن اسبق استقلال همچنین درباره شرایط این تیم در آستانه دیدار مقابل ذوب آهن اصفهان خاطرنشان کرد: بازی تیم استقلال مقابل ذوب آهن قطعاً آسان نخواهد بود. با توجه به پیروزی آخر استقلال مقابل تیم هوادار شرایط روحی روانی تیم خوب است فقط می‌ماند بحث بدنی که امیدوارم سهراب بختیاری‌زاده در این فاصله این ظرف را برطرف کرده باشد و بتواند در فرصت‌های بعدی باز هم وضعیت بدنی بچه‌های استقلال را بهتر کند.

سردار آزمون به همه درس فوتبالی داد/ قطر هیچ حرفی برای گفتن نداشت/ استقلال بیشتر از همیشه به برد نیاز دارد/ مربی خارجی نشد یک ایرانی باتجربه کنار سهراب بایستد

اکبرپور ادامه داد: تیم ذوب آهن همیشه مقابل استقلال خوب بازی کرده به ویژه اینکه این تیم حالا به کسب امتیاز برای بالا آمدن در جدول هم نیاز دارد ولی ما باید بدانیم که استقلال بیشتر از هر زمان دیگری به برد نیاز دارد و باید هر طور شده امتیازات لازم را کسب کند.

وی درباره غیبت دو تن از مهره‌های سرشناس استقلال در این دیدار گفت: قطعاً استقلال تیمی نیست که با غیبت روزبه چشمی و ابوالفضل جلالی به مشکل بر بخورد. البته نمی‌توان از توانایی‌های این دو نفر چشم پوشی کرد ولی به هر حال استقلال نیمکت پرمهره‌ای دارد که می‌تواند از وجود بازیکنان دیگر خود در پست‌های مربوطه استفاده کند. امیدوارم روزبه چشمی و ابوالفضل جلالی هرچه زودتر به ترکیب استقلال برگردند.

وی درباره عدم حضور مربیان خارجی در تیم استقلال گفت: استقلال کسی را می‌خواهد که بتواند بیشتر از هر چیز تیم را به لحاظ فنی و روحی آماده مسابقات کند که من فکر می‌کنم سهراب بختیاری‌زاده در بحث روحی روانی توانایی این کار را دارد و در بحث فنی هم می‌توان با بهره‌گیری از نفرات کارکشته و زبده داخلی این جای خالی را برای سهراب بختیاری‌زاده پر کرد. البته اگر مربی خارجی خوب برای استقلال بیاوریم بهتر است ولی اگر هم نشد می‌توان از ترکیب یک مربی با تجربه کنار دست سهراب بختیاری زاده برای ادامه فصل بهره‌مند شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین بازیکن ایران مقابل قطر از نگاه شما؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

بازرگانی