آنتونلا - لیونل مسی
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

آنتونلا روکوزو همسر لیونل مسی می‌گوید استقبال گرم مردم در میامی باعث شده تا خانواده‌شان در آمریکا حسابی شگفت‌زده شوند.

به گزارش خبرورزشی، لیونل مسی تابستان ۲۰۲۳ تصمیم جسورانه‌ای گرفت و با ترک فوتبال اروپا به لیگ MLS پیوست تا برای اینترمیامی بازی کند.

او با اینترمیامی ۲ جام دیگر به کلکسیون رکوردشکن خود اضافه کرده است که لیگز کاپ و ساپورترز شیلد هستند و اکنون به دنبال قهرمانی در جام MLS است.

مسی در فلوریدا به خوبی جا افتاده و خانواده‌اش نیز به سرعت خود را با زندگی در این کشور و فرهنگ جدید وفق داده‌اند. آنتونلا در مصاحبه‌ای با «Haute Living» توضیح داد که چرا خانواده مسی فوراً در ایالت آفتاب‌گیر آمریکا احساس راحتی کردند: «آنچه من در میامی بیش از هر چیز دوست دارم، آب و هوا، مردم و مناظر آن است. همه این‌ها باعث می‌شود حس کنید در تابستانی همیشگی زندگی می‌کنید.»

آنتونلا ادامه داد: «بزرگ‌ترین سورپرایز برای ما استقبال گرم مردم بود. می‌دانستیم اینجا خاص خواهد بود، اما فراتر از انتظارمان بود. در واقع، وفق دادن خود با زندگی در میامی بسیار آسان بود و از این بابت همه خوشحالیم. نگرانی اصلی ما این بود که بچه‌ها شاید اینجا را دوست نداشته باشند یا به خوبی با آن کنار نیایند، اما از همان روز اول به‌خوبی تطبیق پیدا کردند.»

مسی پیش‌تر علاقه‌اش به شهر میامی را ابراز کرده بود و اندکی پس از ورودش گفته بود: «من اینجا آمدم تا بازی کنم و همچنان از فوتبال لذت ببرم، چیزی که همیشه در طول زندگی‌ام عاشق آن بوده‌ام، و این مکان را به خاطر همه این دلایل انتخاب کردم. می‌توانم بگویم از تصمیمی که گرفتم و از زندگی روزمره‌ای که با خانواده‌ام داریم بسیار خوشحالم و اینکه چگونه از لحظه ورودمان از سوی مردم میامی و آمریکا استقبال شدیم. ما مطمئن بودیم که می‌خواهیم به اینجا بیاییم و مردم این کار را برایمان بسیار آسان کردند، چه افراد باشگاه و چه کسانی که هر روز در خیابان می‌بینم. این شهر شگفت‌انگیز است و زندگی در اینجا را بسیار راحت و خوشایند کرده است. مدرسه نیز به ما کمک کرده تا در زندگی روزمره‌مان راحت‌تر و جا افتاده‌تر باشیم، بنابراین این تجربه خیلی ساده‌تر از چیزی بود که فکر می‌کردم، چراکه تغییر از بارسلونا به پاریس بسیار دشوار بود و این تجربه کاملاً متفاوت بوده است.»

دیوید بکام بدون شک از این شنیده که خانواده مسی خوشحال هستند، خوشحال خواهد شد. اسطوره منچستریونایتد و تیم ملی انگلیس که اکنون یکی از مالکان اینتر میامی است، برای آوردن این فوق‌ستاره آرژانتینی بسیار تلاش کرد و امیدوار است که او با گزینه تمدید قراردادش برای سال ۲۰۲۶ موافقت کند.

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

بازرگانی