این ستاره پرسپولیس وقت استراحت ندارد!/ قطر باید از ایران بترسد/ روزشماری گاریدو و شاگردانش برای بازی ۹ آبان ماه/ آیا هاشمی نسب به استقلال برمی‌گردد؟
زمان مطالعه: ۵ دقیقه

در شماره امروز روزنامه خبرورزشی این مطالب را می خوانید.

روزنامه خبرورزشی هنوز جایگاه خود روی کیوسک و در دل هواداران ورزش حفظ کرده است. سه شنبه ۲۴ مهر ۱۴۰۳ در شماره ۷۷۹۳ این روزنامه می توانید این مطالب را بخوانید:

این ستاره پرسپولیس وقت استراحت ندارد!

از پرسپولیس می خوانید: «میلاد محمدی یکی از ستاره های ملی پوش پرسپولیس است که فرصت استراحت کافی ندارد! بازیکنان ایرانی شاغل در لیگ برتر، پس از بازی تیم ملی ایران برابر تیم ملی قطر، از امارات به تهران برمی گردند که یکی از این بازیکنان، میلاد محمدی است.

ستاره ملی پوش خط دفاعی پرسپولیس باید روز ۳۰ مهرماه جاری در کشور قطر به همراه پرسپولیس و در چارچوب رقابت های هفته سوم لیگ نخبگان آسیا، به مصاف السد برود...»

مرتضی کرمانی مقدم: طارمی و آزمون از اکرم عفیف بهتر هستند

تیم ملی ایران امروز (سه شنبه) در یکی از حساس ترین دیدارهای خود در مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ باید به مصاف تیم ملی قطر برود. مرتضی کرمانی مقدم، ستاره اسبق تیم ملی در این باره گفت:

* به نظر من این تیم ملی قطر است که باید از تیم ملی ایران بترسد!

* فوتبال همین است و برد و باخت دارد اما تفاوت فوتبال ما و قطر بیشتر به زیرساخت ها برمی گردد.

* من معتقدم که مهدی طارمی و سردارآزمون به مراتب بهتر از اکرم عفیف هستند.

* به نظر من اکرم عفیف خوب آنالیز نشده است. اکرم عفیف که لیونل مسی نیست و نباید بیش از اندازه او را بزرگ کرد.

* ما می توانیم در این دیدار برنده شویم و باید اتفاقا از شکست در جام ملت های آسیا انگیزه انتقامی برای بازیکنان تیم ملی به وجود بیاوریم.

* واقعا این ماجرای بیرانوند حوصله همه را سر برده است. ماه هاست این پرونده فقط تمرکز تیم پرسپولیس را برهم می زند.

* کریم باقری یک چهره مردمی و یک بازیکن بزرگ است که در تیم پرسپولیس و فوتبال ایران از احترام خاصی برخوردار است.

این ستاره پرسپولیس وقت استراحت ندارد!/ قطر باید از ایران بترسد/ روزشماری گاریدو و شاگردانش برای بازی ۹ آبان ماه/ آیا هاشمی نسب به استقلال برمی‌گردد؟

روزشماری گاریدو و شاگردانش برای بازی ۹ آبان ماه

از پرسپولیس: «مصاحبه سرمربی تیم استقلال خوزستان، خوان کارلوس گاریدو و شاگردانش را برای بازی هفته دهم جری و تحریک کرده است.

میودراگ بوژوویچ سرمربی استقلال خوزستان به تازگی گفته است: " آخرین بازی پرسپولیس را دیدم و آنطور که آنها فوتبال بازی می‌کردند را دوست نداشتم. آنها در ۹۰ دقیقه نتوانستند به چادرملو گل بزنند. به طور کلی به نظر من سپاهان و تراکتور فوتبال بهتری بازی می‌کنند. این دیدگاه من است. "

چهارشنبه ۹ آبان ماه سالجاری، قرار است پرسپولیس در اهواز به مصاف تیم استقلال خوزستان برود و خوان کارلوس گاریدو و شاگردانش می خواهند در این بازی خلاف گفته های میودراگ بوژوویچ سرمربی استقلال خوزستان را به اثبات برسانند...»

این ستاره برای بازگشت عذرخواهی نمی کند!

از تیم ملی می خوانید: «احمد نوراللهی، سکوت عجیبی در خصوص تیم ملی ایران در پیش گرفته و حاضر به مصاحبه نیست!

احمد نوراللهی که خوب می دانست با انتشار یک پیام عذرخواهی یا مصاحبه با رسانه های ورزشی، می تواند بار دیگر به تیم ملی بازگردد از این کار امتناع ورزید! به هر روی به نظر می رسد احمد نوراللهی قید بازگشت به تیم ملی را زده باشد چراکه نه سکوت خود را می شکند و نه حاضر به عذرخواهی است...»

آیا هاشمی نسب به استقلال بر می گردد؟

خبری از استقلال: «با بازگشت کریم باقری به کادر فنی تیم پرسپولیس تماشاگران  تیم استقلال هم پای صفحه این باشگاه کامنت های زیادی گذاشته اند که مهدی هاشمی نسب باید به کادر فنی آبی ها بر گردد.

پرس و جوی ما در این باره که آیا مهدی هاشمی نسب به کادر فنی تیم استقلال بر می گردد یا خیر منجر به این نتیجه شد که قرار است سرمربی خارجی در این باره تصمیم بگیرد. البته سرمربی خارجی هیچ شناختی از مهدی هاشمی نسب ندارد اما قرار است باشگاه در این باره با سرمربی خارجی صحبت کند و بعد تصمیم گیری را به مربی خارجی محول کند...»

این ستاره پرسپولیس وقت استراحت ندارد!/ قطر باید از ایران بترسد/ روزشماری گاریدو و شاگردانش برای بازی ۹ آبان ماه/ آیا هاشمی نسب به استقلال برمی‌گردد؟

یدالله اکبری: بحران مدیریتی استقلال را به این روز انداخت

یدالله اکبری بازیکن اسبق برای تیم استقلال در گفتگو با خبر ورزشی از این تیم گفت:

* به نظرم این اتفاق خیلی زودتر از این‌ها باید می‌افتاد. جواد نکونام و تیم استقلال تقریباً به بن بست تاکتیکی و فکری رسیده بودند.

* متاسفانه به یاد داریم که سال گذشته آقای سمیعی به همراه سایر اعضای هیئت مدیره تصمیم به برکناری جواد نکونام داشتند آن هم تازه چند هفته بعد از شروع مسابقات لیگ.

* متاسفانه غیبت جلالی و چشمی در ترکیب استقلال برای این بازی می‌تواند ضربه مهلکی برای استقلال به شمار برود

* سهراب بختیاری زاده در دوران فوتبالش همواره جزو نفرات موثر و موفق تیم محسوب می‌شده است.

* فعلاً باید به فکر بازی با ذوب آهن باشیم. مهمترین نکته در حال حاضر کسب هر سه امتیاز بازی با ذوب آهن است.

با بازگشت گاریدو به ایران، کار استقلال برای عقد قرارداد با مربی خارجی راحت شد

خبری از استقلال: «گاریدو سرمربی اسپانیایی تیم پرسپولیس به ایران برگشت تا به شایعه قطع همکاری با پرسپولیس به بهانه تحولات اخیر منطقه پایان دهد.   بازگشت گاریدو به تهران برای ادامه همکاری با پرسپولیس در رسانه های خارجی هم بازتاب داشت و این نشان می دهد مربی ای که ماه ها در تهران زندگی کرده اشراف کامل به امنیت در تهران و ایران دارد و تحت تاثیر جو رسانه ها قرار نمی گیرد.

بازگشت گاریدو به تهران اما حالا می تواند کار را برای استقلال برای استخدام مربی خارجی راحت کند. سمیعی مدیر عامل باشگاه استقلال گفته این باشگاه با گزینه مد نظر خود به توافق رسیده است و ظرف دو سه روز آینده سرمربی جدید را معرفی خواهد کرد...»

حمله کنیم راحت می‌بریم

فرهاد اشراقی در سرمقاله نوشت: «در بازی با ازبکستان کم حمله کردیم و گل نزدیم اما در بازی با قطر چاره‌ای جز بیشتر حمله کردن و گل زدن وجود ندارد. اگر می‌خواهیم قطر را شکست بدهیم (که حتماً می‌خواهیم) باید توپ‌های بیشتری به سردار و طارمی برسانیم و در آن صورت آنها حتماً دروازه قطر را باز می‌کنند. سردار تا حالا ۴ گل به قطر زده و جهانبخش با ۳ گل بعد از او قرار دارد. ضمن اینکه طارمی هم ۲ بار دروازه حریف را باز کرده و این آمار نشان می‌دهد مردان هجومی تیم ما راه دروازه قطر را بلدند و کافی است هافبک‌ها به خوبی آنها را در موقعیت گلزنی قرار بدهند...»

حساسیت کار استقلال و سختی راه مربی خارجی

آرش محمدی در حرف آخر نوشت: «اگر فشار هواداران استقلال نبود چه بسا تا حالا یک مربی ایرانی به طور رسمی در استقلال سرمربی شده بود اما همان‌طور که قبلاً هم بارها و بارها اشاره کردیم استقلال نیاز به یک مربی خوب خارجی دارد تا قبل از هر چیز سبک بازی این تیم را عوض کند و در مرحله بعدی از بازیکنان فعلی بهترین بازی را بگیرد. اتفاقاً فرهاد مجیدی هم یک گزینه موجه داخلی است و دقیقاً وقتی متوجه شد که هواداران استقلال مربی خارجی می‌خواهند گفت در این مقطع نمی‌آیم چون خود فرهاد هم می‌داند که حرف هواداران درست است و استقلال دیر یا زود باید به این سمت برود...»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

بازرگانی