ستاره‌ای که جانشین وینیسیوس یا رودریگو خواهد شد/ یک آلمانی در رادار رئال‌مادرید
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

رئال مادرید آماده است تا برای جذب فلوریان ویرتس، وینیسیوس جونیور یا رودریگو گوئس را به فروش برساند.

به گزارش خبرورزشی، رئال مادرید به طور جدی برای تابستان ۲۰۲۵ برنامه‌ریزی می‌کند و به نظر می‌رسد که قصد دارد تغییرات عمده‌ای در ترکیب خود ایجاد کند. یکی از اهداف بلندمدت این باشگاه، فلوریان ویرتس، ستاره بایرلورکوزن و تیم ملی آلمان است. بایرلورکوزن به احتمال زیاد تلاش می‌کند او را تا سال ۲۰۲۶ در اختیار داشته باشد، اما رئال مادرید در حال بررسی راه‌هایی برای جذب او است.

مشکل اصلی رئال مادرید قیمت بالای ۱۵۰ میلیون یورویی تعیین شده برای ویرتس است که اگر موفق به جذب او شوند، این انتقال رکورد تاریخی آن‌ها را خواهد شکست، مگر اینکه بتوانند بایرلورکوزن را متقاعد کنند تا قیمت را کاهش دهد. رئال مادرید در جذب این ستاره با رقابت سختی از سوی بایرن مونیخ و منچسترسیتی مواجه است.

به گزارش اسپورت، فلورنتینو پرس، رئیس رئال مادرید، آماده است تا برای تأمین مالی انتقال ویرتس از وینیسیوس جونیور یا رودریگو گوئس جدا شود. فروش وینیسیوس می‌تواند سودآور باشد. از زمانی که علاقه عربستان به وینیسیوس رسانه‌ای شد، شایعاتی درباره احتمال خروج او از رئال مادرید به گوش می‌رسد و این باشگاه آماده است تا او را با قیمت مناسب واگذار کند. همچنین به نظر می‌رسد که احتمال فروش رودریگو در تابستان آینده منطقی‌تر باشد، به‌خصوص با توجه به فصل ناموفقی که به عنوان بازیکن اصلی در سال گذشته داشت.

بیشتر بخوانید: رویاپردازی الهلالی‌ها؛ وینیسیوس بمب اتمی فوتبال عربستان می‌شود!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

بازرگانی