امباپه خودش پاسخ شما را می‌دهد/ برای گردش به ایتالیا نمی‌رویم!
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

فرانسه با عبور از بلژیک در جایگاه دوم گروه قرار گرفت و دشان معتقد است که تیمش باید از خیلی جهات پیشرفت کند.

به گزارش خبرورزشی، تیم ملی فرانسه در یک دیدار حساس موفق شد با نتیجه ۲-۱ بلژیک را در هفته چهارم لیگ ملت‌های اروپا شکست دهد و با قرار گرفتن در رده دوم گروه، پشت سر ایتالیا جای بگیرد.

دیدیه دشان، سرمربی فرانسه، پس از این مسابقه در کنفرانس خبری گفت: «از عملکرد تیم در ۳۰ دقیقه ابتدایی بازی رضایت نداشتم. در آن دقایق اشتباهات زیادی داشتیم و فرصت‌های گلزنی متعددی به بلژیک دادیم، که خوشبختانه دروازه‌مان باز نشد. اما در ۱۵ دقیقه پایانی نیمه اول توانستیم به بازی برگردیم و عملکرد بهتری از خود نشان دهیم. در نیمه دوم، حریف را بیشتر کنترل کردیم و در تمام نقاط زمین به‌خوبی حاضر بودیم. البته، طبیعی است که در هر بازی نمی‌توانیم از تمام موقعیت‌ها استفاده کنیم و این بار هم همین‌طور بود. بازی‌های سختی مانند این برای ما خوب است تا محک بخوریم، اما هنوز نیاز به بهبود در بخش‌های مختلف تیم داریم.»

فرانسه در دیدار بعدی که ماه نوامبر برگزار می‌شود، مهمان ایتالیا خواهد بود. این مسابقه نقش تعیین‌کننده‌ای در صدرنشینی گروه دارد، زیرا در حال حاضر ایتالیا با ۱۰ امتیاز در صدر جدول است و فرانسه با ۹ امتیاز دوم است. دشان در مورد این بازی گفت: «این بازی برای ما اهمیت زیادی دارد. هدف ما از سفر به ایتالیا صرفاً تماشای زیبایی‌های این کشور نیست. هرچند که ایتالیا جای زیبایی است، اما ما برای گردش نمی‌رویم؛ بلکه قصد داریم به‌عنوان صدرنشین به مرحله بعد صعود کنیم. البته هنوز یک ماه تا آن بازی باقی مانده است.»

دشان همچنین از عملکرد بازیکنان جوان فرانسه در دیدار مقابل بلژیک تمجید کرد و گفت: «با توجه به فشردگی مسابقات، سعی کردیم در این بازی به برخی از بازیکنان اصلی استراحت دهیم و از جوان‌ترها استفاده کنیم. خوشبختانه، بازیکنان جوان نشان دادند که می‌توانند نقش مهمی در تیم ملی ایفا کنند.»

در این میان، غیبت کیلیان امباپه و سفر حاشیه‌ساز او به استکهلم سوئد، توجه زیادی را به خود جلب کرد. دشان پیش از بازی گفته بود که امباپه حق دارد از تعطیلاتش لذت ببرد، اما پس از بازی در پاسخ به خبرنگاران گفت: «در حال حاضر از هر طرف اطلاعاتی منتشر می‌شود؛ درست یا غلط، نمی‌دانم. این مسئله پیچیده است و امباپه به اندازه کافی بزرگ است که خودش توضیح دهد. فضای اطراف ما بسیار منفی است و باید در انتشار اطلاعات احتیاط کرد. من واقعاً نمی‌دانم چه اتفاقی افتاده، اما بهتر است قبل از هر اظهار نظری کمی صبر کنیم. البته برخی مسائل واضح است، اما اعتماد به هر منبعی می‌تواند مشکل‌ساز باشد. در هر حال، این حواشی به نفع تیم ملی فرانسه نیست.»

بیشتر بخوانید: واکنش امباپه به شایعه شوکه‌کننده/ فوق‌ستاره رئال متهم به تجاوز است؟

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

بازرگانی