آلمان شایسته پیروزی بود/ جانشین نویر و تراشتگن عالی بازی کرد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

یولیان ناگلزمن، سرمربی تیم ملی آلمان، معتقد است که تیمش شایسته پیروزی ۱-۰ مقابل هلند در روز دوشنبه بود.

به گزارش خبرورزشی، تیم ملی آلمان با پیروزی ۱-۰ برابر هلند، حضور خود را در مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ ملت‌های یوفا قطعی کرد. شاگردان یولیان ناگلزمن در نیمه اول فشار زیادی برای به‌ثمر رساندن گل وارد کردند اما تا دقیقه ۶۴ تلاش‌هایشان نتیجه نداد، تا اینکه جیمی لوولینگ موفق شد گل پیروزی را به‌ثمر برساند. هلند در دقایق پایانی چند موقعیت خوب ایجاد کرد، اما آلمان نتیجه را حفظ کرد و ناگلزمن تیمش را شایسته این پیروزی دانست.

ناگلزمن گفت: «ما کنترل خوبی بر بازی داشتیم، به‌ویژه در نیمه اول. تنها چیزی که در نیمه اول کم داشتیم گل بود. پرسینگ ما عالی بود و راه‌حل‌هایی پیدا کردیم.» او افزود: «در نیمه دوم، تغییر ترکیب تیم حریف کار را برای ما سخت‌تر کرد. پرسینگ بالا دیگر راحت نبود و مجبور شدیم عمیق‌تر دفاع کنیم. تنها یک موقعیت جدی در وقت‌های اضافه به حریف دادیم و آنها غیر از آن، موقعیت خطرناکی نداشتند. بنابراین این پیروزی کاملاً شایسته بود.»

ناگلزمن همچنین از جیمی لوولینگ، که در نخستین بازی ملی خود عملکردی چشمگیر داشت و گل پیروزی را به ثمر رساند، تمجید کرد. او گفت: «انتظار چنین عملکردی از لوولینگ نداشتیم، اما می‌دانستیم که توانایی‌اش را دارد؛ این را در چند بازی اخیر برای اشتوتگارت دیده بودیم. بازی اول ملی آسان نیست، اما او نمایش فوق‌العاده‌ای داشت؛ هم در کارهای دفاعی و هم در مالکیت توپ راه‌حل‌های خوبی مقابل حریف پیدا کرد. شروعی واقعاً عالی داشت.»

سرمربی آلمانی همچنین در مورد اولیور بائومان، دروازه‌بان تیمش در این بازی گفت: «به‌طور کلی بسیار خوب بازی کرد. او همچنین در زمان کار با توپ هم خیلی خوب عمل کرد. اولیور بازی بسیار خوبی داشت.»

بیشتر بخوانید: شب خاطره‌انگیز فوتبال آلمان/ تقدیر از نویر، مولر و گوندوغان... جای کروس خالی! +عکس

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

بازرگانی